Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• technicks
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
Hallo.

Ik heb gisteren voor weinig een supportplus, sp-pmp evolve portable mediaplayer gekocht.
Het dingetje behoort normaal divx, mp3 enz. af te spelen.

Maar door een foutje in de software moet die volgens mij geformatteerd worden.
Als je hem aanzet verschijnt de error HDD FORMAT OR CHECK.

Dan werkt die ook helemaal niet meer. Wel als ik hem aansluit op mijn pc dan geeft die wel aan dat hij verbonden is via usb.

Nou had ik al iets gelezen over firmware maar daar kan ik niets over vinden. Niet voor mijn die van mij.

Ik heb er wel alles bij software cd, kabels en boekjes enz.

Wie kan mij hiermee helpen?

Mvg.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Weet je zeker dat ie firmware upgradeable is?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Als ik de foutmelding zie, lijkt het erop dat het probleem bij de hardeschijf ligt. Omdat je pc hem wel herkent, lijkt het erop dat hij niet (naar de goede indeling) geformatteerd is. Formatteer hem, via je pc, dus eens. Waarschijnlijk moet de indeling FAT32 of FAT(16) zijn.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• technicks
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-02-2024
Hallo,

Ik heb het ding aan een vriend meegegeven die heeft geprobeerd hem te formatteren.
Hij kon geen contact krijgen met het apparaat.

Als de harde schijf echt kapot is dan doet die toch helemaal niets meer?

mvg

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het kan ook zijn dat ie stuk is ja, maar dat is vanaf een afstandje niet op te maken of het ook daadwerkelijk zo is. Als je hem niet kunt formatteren, of iets anders (softwarematigs) kunt doen, is de kans groot dat de harde schijf kapot is.