Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Telfort] Abo opgezegd, toch nieuwe rekeningen

Pagina: 1
Acties:

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik heb op 30 juni mijn Telfort abonnement opgezegd, omdat ik geen bereik had op mijn werk en thuis (zowel binnen als buiten). Op 10 november is mijn abonnement afgelopen. Ik ontving vandaag een rekening voor de periode van 15 november - 15 december. Volgens de klantenservice komt dat omdat ik het abonnementsgeld vooruit betaal (terwijl het nu al 22 november is????) en dat ik dat bedrag terug krijg op mijn eindafrekening.

In mijn ogen is dat werkelijk het meest waanzinnige verhaal dat ik ooit gehoord heb! Het gaat echt nergens over. Wat moet ik hier nu mee, want ik ga absoluut die rekening niet betalen. Maar ik wil ook geen deurwaarder voor de deur of een negatieve registratie als wanbetaler (alle telco's houden een gezamenlijke database bij).

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan gewoon een klacht indienen en er achter aan gaan. Gewoon achter halen waarom je die rekening moet betalen wat de rede er achter is, Verder kan je vaak beter een telcom winkel binnen lopen met je rekening vragen of zij telfort willen bellen. Die komen zegmaar iets verder dus die gaan er ook meer voor. :) krijg genoeg mensen die zulke problemen hebben en even bellen en dan zien ze hun fout in enzo en dan gaan ze bij mij slijmen en dan is de klant ook weer blij. Werkt heel vaak :P

• Roog1317
  • Nu online
Klachten indienen bij Telfort begin ik niet meer aan. Die lui nemen je toch niet serieus.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
bel ze op dan, wat moeten wij er aan doen?
ik bedoel, als jij zelf al zegt dat je het niet wil, wat moeten wij doen?
[overdrevenheidsmodus}
knokploeg samenstellen voor telfort?
[/overdrevenheidsmodus]

PSN: djmurcielago

• Roog1317
  • Nu online
ik heb dus al gebeld, maar er valt niet met ze te praten. ik moet eerst betalen en dan krijg ik het geld weer terug. Belachelijk toch!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Er word al een oplossing gegeven:
naar een telcom zaak.
klaar?

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:49

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Roog1317 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:40:
ik heb dus al gebeld, maar er valt niet met ze te praten. ik moet eerst betalen en dan krijg ik het geld weer terug. Belachelijk toch!
Dus...nou moeten wij voor je bellen? Wat wil je nou?

Bel nog een keer of loop naar een winkel toe en ga daar even flink de lastige klant uithangen.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Roog1317
  • Nu online
Pastinakel schreef op woensdag 23 november 2005 @ 00:12:
[...]

*zucht*
Ervaringen van anderen horen met Telfort die dit ook hebben meegemaakt.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:47

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Pastinakel schreef op woensdag 23 november 2005 @ 00:12:
[...]

Bel nog een keer of loop naar een winkel toe en ga daar even flink de lastige klant uithangen.
Moet je alleen niet doen in een winkel waar je ook een ander abo gaat halen :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat een kortzichtige oplossingen hoor...

Schrijf gewoon is een klachtenbrief, waarin je uitlegt dat je het niet eens bent met hun beleid. En vraag ze om inhoudelijk op je brief binnen 28 dagen (schriftelijk) te reageren. Stel ze e.v.t in gebreke.

Wacht hun reactie af, krijg je niet binnen 28 dagen een reactie. Neem dan contact met ze op en vraag ze binnen enkele dagen alsnog te reageren, of verstuur je brief nogmaals maar dan aangetekend met ontvangstbevestiging en noem in je brief weer de termijn van 28 dagen. Op deze manier sta je sterk, om eventueel andere juridische stappen te ondernemen als Telfort geen goede oplossing aandraagt (bijv. naar de SGC stappen mits je zeker weet dat Telfort in gebreke is).

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-11 20:20
Hehehe...

* Mastermind heeft daar ook gewerkt

Inderdaad gebeurt dit. Je bedrag wordt later weer gecrediteerd, en je kunt er niks tegen doen! Zijn wel handige klanten want dit zijn korte gesprekken waarbij je de klant kunt afpoeieren wat goed is voor je calltijd. ;)

Nee serieus, de agent kan hier werkelijk niks aan doen, die moet zich houden aan de procedure.

[ Voor 18% gewijzigd door Mastermind op 23-11-2005 00:27 ]

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:49

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Mastermind schreef op woensdag 23 november 2005 @ 00:26:
Hehehe...

* Mastermind heeft daar ook gewerkt

Inderdaad gebeurt dit. Je bedrag wordt later weer gecrediteerd, en je kunt er niks tegen doen! Zijn wel handige klanten want dit zijn korte gesprekken waarbij je de klant kunt afpoeieren wat goed is voor je calltijd. ;)

Nee serieus, de agent kan hier werkelijk niks aan doen, die moet zich houden aan de procedure.
Gelul natuurlijk. Geld incasseren voor een dienst die je niet levert is juridisch uitermate zwak. Lijkt me dat dit gewoon bluf is in de hoop dat niemand voor dit kleine bedrag naar de rechter stapt.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Verwijderd

Roog1317 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 00:19:
[...]

*zucht*
Ervaringen van anderen horen met Telfort die dit ook hebben meegemaakt.
en ben je dan bevredigd?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:31

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Als ik het goed begrijp moet je nu vooruit betalen voor een dienst die al is stopgezet :?

Ik zou een kort, duidelijk briefje schrijven dat je kennis hebt genomen van deze poging tot oplichting (vooruit betalen voor een dienst die al is beëindigd) en dat je bij voortzetting ervan justitie hiervan in kennis zult stellen. Afschrift naar de juridische afdeling van Telfort.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Pagina: 1