Ik heb op 30 juni mijn Telfort abonnement opgezegd, omdat ik geen bereik had op mijn werk en thuis (zowel binnen als buiten). Op 10 november is mijn abonnement afgelopen. Ik ontving vandaag een rekening voor de periode van 15 november - 15 december. Volgens de klantenservice komt dat omdat ik het abonnementsgeld vooruit betaal (terwijl het nu al 22 november is????) en dat ik dat bedrag terug krijg op mijn eindafrekening.
In mijn ogen is dat werkelijk het meest waanzinnige verhaal dat ik ooit gehoord heb! Het gaat echt nergens over. Wat moet ik hier nu mee, want ik ga absoluut die rekening niet betalen. Maar ik wil ook geen deurwaarder voor de deur of een negatieve registratie als wanbetaler (alle telco's houden een gezamenlijke database bij).
In mijn ogen is dat werkelijk het meest waanzinnige verhaal dat ik ooit gehoord heb! Het gaat echt nergens over. Wat moet ik hier nu mee, want ik ga absoluut die rekening niet betalen. Maar ik wil ook geen deurwaarder voor de deur of een negatieve registratie als wanbetaler (alle telco's houden een gezamenlijke database bij).