Hallo allemaal,
heb nog maar net koud een topic geopend of je beter kunt fraggen met of zonder draadmuis, kwam opeens geheel logisch de volgende vraag omhoog borrelen: hoe doen jullie het (fraggen natuurlijk)?
Vandaag stond geheel toevallig een groot artikel in de spits over de topgamer Fatality (of hoe je zijn naam dan ook mag schrijven). Hij gaf als advies dat:
-hij graag zo opgesteld staat dat hij meerdere spawnpointen kan overzien
-hij goed luistert waar de geluiden vandaan komen
Verder werd duidelijk uit dat artikel dat hij:
-spring en beweegt als kat wiens staart zojuist is verbrand
En uit een ander artikel over hem weet ik dat hij:
- zijn settings op ultra low heeft om geen kostbare framerates te verliezen.
Uit de verschillende fraggames die ik speel valt me verder op dat je natuurlijk je standaard A-holes spawnpointkillers heb en dat de goeden vooral ook veel bewegen en daardoor anderen overvallen.
Verder:
-headshots helpen
-pronen en crouchen helpen
-granaten flikkeren geeft soms gratis kills
Wat zijn jullie dingen die jullie goed maken?
heb nog maar net koud een topic geopend of je beter kunt fraggen met of zonder draadmuis, kwam opeens geheel logisch de volgende vraag omhoog borrelen: hoe doen jullie het (fraggen natuurlijk)?
Vandaag stond geheel toevallig een groot artikel in de spits over de topgamer Fatality (of hoe je zijn naam dan ook mag schrijven). Hij gaf als advies dat:
-hij graag zo opgesteld staat dat hij meerdere spawnpointen kan overzien
-hij goed luistert waar de geluiden vandaan komen
Verder werd duidelijk uit dat artikel dat hij:
-spring en beweegt als kat wiens staart zojuist is verbrand
En uit een ander artikel over hem weet ik dat hij:
- zijn settings op ultra low heeft om geen kostbare framerates te verliezen.
Uit de verschillende fraggames die ik speel valt me verder op dat je natuurlijk je standaard A-holes spawnpointkillers heb en dat de goeden vooral ook veel bewegen en daardoor anderen overvallen.
Verder:
-headshots helpen
-pronen en crouchen helpen
-granaten flikkeren geeft soms gratis kills
Wat zijn jullie dingen die jullie goed maken?