[cod2] multiplayer vragen

Pagina: 1
Acties:

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Tijdens het spelen op internet worden er regelmatig files gedownload: *.iwd files.

Allereerst vraag ik mij af waar deze files voor zijn.

Ten tweede kun je bij de serverlijst het 'game type' selecteren. In het begin stond hier netjes "Team Deathmatch", maar nu staat daar ineens: "[QLR][TGN] | TDM". Ook bij het inladen van het level (scherm met laadbalk) komt er bovenaan eerst "[QLR][TGN] | TDM" te staan, maar het wordt bijna meteen vervangen door de normale tekst "Team Deathmatch".

Hoe krijg ik dit weg? Want het verwijderen van alle .idw files in de directory "main" zorgt ervoor dat cod2 begint te klagen dat er geen mp_config is gevonden.

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 08:59
Zijn dit geen mappen die op de server rouleren die je moet downloaden (modded maps) :?
Vaak noemen ze die mappen dan ook naar clans/makers van de map :)

MW | BF1 Stats

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 08:24

Barrycade

Through the...

Zijn idd Mod bestanden. Als het goed is staan die bestanden in de "Main" en kan je ze straffeloos deleten. Maar dus niet alle bestanden uit de main deleten! Er staan ook legitieme tussen.

Een Tip is om de bestandsnaam te noteren als je ze download. Kan je ze later makkelijker vinden en weggooien (als je dat wil).

Die namen tussen spekhaken [] zijn clannames. Dus je hebt wat opgepikt van die "[QLR][TGN] clanserver.

[ Voor 16% gewijzigd door Barrycade op 25-11-2005 12:32 . Reden: even [] toegevoegd ]

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Ja inderdaad, sommige bestanden moet blijven staan :) Daar had ik nog niet eens naar gekeken 8)7. Als je de bestanden op datum sorteert dan zie je heel duidelijk welke er bij de installatie opgekomen zijn en welke later....
Mijn probleem is weer opgelost :)