[Boinc] Offline PC laten meewerken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eens gekeken om in dit project es mee te doen, maar de pc waarmee ik op internet zit staat slechts enkele uren per dag aan, dus daarmee kan ik niets aanvangen. Op mijn kamer heb ik wel een pc die bijna 24/24 aan staat, en daarvan misschien 6u mp3'tjes speelt en niets doet, dus een geschikt slachtoffer.

Ik heb er wel geen internet, op geen enkele manier. Bestaat er een mogelijkheid om met deze pc datapackages te downloaden, die over te zetten naar de pc op mijn kamer, en als de boel uitgerekend is ze terug beneden te plaatsen en zo door te sturen? (zou wel op beide systemen de manager installeren)

Heb hier op hun site op gezocht, maar ik kon er totaal niets over vinden. Wel over het instellen dat internet niet geconnecteerd mag worden, maar niet van het overzetten van datapaketten naar een andere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
simpel antwoord....nee....WU's zijn gekoppeld aan je computer waar je ze meer download..

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit simpel weg geen im of export functie in de client gebouwd, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ik weet niet of je perse aan BOINC projecten mee wil doen maar er zijn wel mogelijkheden om een offline koe mee te laten doen: bv met de FaD-client maar dat project stopt helaas.
Projecten waarvan ik weet dat het kan zijn: RC5, OGR en SoB. Met de andere projecten (DPAD/D2OL/TSC/UD) heb ik geen ervaring...

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 20:21

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

namens dpad: is te doen.Gewoon 1 bestandje (results.txt) af en toe moven naar floppy/usb en vanaf een pc met internet (en eventueel client) insturen...

het zogenoemde sneakernetten :D

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Bij D2OL en TSC kun je ook een hele map met resultaten (zo'n 2000 wu's/cands) kopieren en op andere pc zetten en dan vervolgens het bestand resultqueue naar online pc kopieren en dan alle cands uploaden...

Voor UD is 't volgens mij retelastig, die client heeft volgens mij ook constante i-net verbinding nodig, maar da's iets te lang geleden om dat zeker te weten..

Oftewel: er zijn nog genoeg andere mogelijkheden om geen CPU-cycle verloren te laten gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Uhm op je boinc page in general preferences: 'use network only between the hours of' ??

Kun je gewoon aangeven van welke tot welke tijd boinc wel mag connecten met internet.
Ik zou alleen niet weten offie ook anticipeert op de tijden dattie niet online mag en extra WU's download om die tijd te overbruggen

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Hans.Solo schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:03:
Uhm op je boinc page in general preferences: 'use network only between the hours of' ??

Kun je gewoon aangeven van welke tot welke tijd boinc wel mag connecten met internet.
Ik zou alleen niet weten offie ook anticipeert op de tijden dattie niet online mag en extra WU's download om die tijd te overbruggen
Daar heeft ie niet zoveel aangezien:
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:54:
Ik heb er wel geen internet, op geen enkele manier.
Oftewel.. in wat normaler Nederlands ( ;) ): Geen internet aanwezig, nooit!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hoe bedoel je? geen internet aan een PC? bestaat dat nog dan? :P

Maar seriously my bad TS niet goed gelezen :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

anders ga je hier op GoT even een collecte houden voor een setje draadloze netwerkkaarten :+
je collega Boinc-ers zullen er vast wel wat voor over hebben om een extra machine te laten meewerken :+

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Vreemd verhaal....de WU's zijn gekoppeld aan je hardware voor zover ik weet...hoe kan dan een PC die WU's crunchen??

Nogmaals...vreemd verhaal

Mooooooeeeee......

Pagina: 1