Beeldscherm gaat pas aan bij windows login

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Soitzze
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-07 10:10
Ik heb dus het volgende probleempje

Als ik mijn PC opstart dan krijg ik eerst geen beeld. Pas als hij bij mijn windows login is gaat het beeld aan.

Ik heb hier al een hele middag voor gegoogled maar ik krijg alleen maar mensen die het omgekeerde probleem hebben.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft????

Soitzze

Verwijderd

Is het altijd bij precies dat tijdstip of altijd ongeveer dan?
Heb je het al met andere monitor geprobeerd?
Heb je al een andere graka geprobeerd?

• Soitzze
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-07 10:10
Nee hij springt altijd pas aan de windows login, Ik heb momenteel ff geen andere graka en aan de monitor het ik er al een andere aan gehad en die had hetzelfde probleem

Soitzze

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-01 10:14
Soitzze schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:50:
Ik heb hier al een hele middag voor gegoogled maar ik krijg alleen maar mensen die het omgekeerde probleem hebben.
Grote kans dat het probleem anders is maar de oorzaak hetzelfde. Ik zou zoals bovenstaande poster zei een andere monitor proberen; mocht dat niet baten dan de videokaart even vervangen.

[ Voor 2% gewijzigd door phoenix op 23-11-2005 00:05 . Reden: Sorry, moet natuurlijk wel even lezen ]

• TweeB
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien heb je een dual-head kaart? Of 2 kaarten? en staat windows in clone desktop mode? Oftwel, probeer eens een tweede uitgang tijdens het booten..

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat heb je voor videokaart en wat heb je er allemaal op aangesloten? (monitor, tft, tv-out, dvi??).

Als je gewoon 1 monitor hebt aangesloten dan pakt elke kaart geloof ik wel automatisch de goede uitgang. Daar hoef je geen windows-instellingen voor te veranderen. Misschien heb je ook een tv-out aangesloten waardoor het geheel tijdens het booten misschien op 50Hz draait. Sommige monitors kunnen daar niet tegen en gaan dan uit.
Maar voordat we verder gaan speculeren kun je beter de specs geven.

[ Voor 69% gewijzigd door Palomar op 23-11-2005 00:21 ]

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-08 21:46
Het kan inderdaad iets met meerdere display's te maken hebben. Ik heb dit probleem ook wel enkele keren gehad. Bij mij was het vaak gewoon wat rondneuzen in de eigenschappen van je beeldschermadaptor.
Dit moet iig zo staan:
De beeldscherm uitgangen moeten op je tft/crt staan. (single display)
En dit moet dan de primary zijn.
Op deze manier word je monitor zowiezo als hoofd monitor (en als je single geselecteerd hebt, ook als enige) aangesproken.
Als je dit probeert, en anders wat hierboven staat over videokaraten (als ik het goed gelezen heb), dan moet je er wel uitkomen. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Er zijn twee manieren om een vraag als dit te beantwoorden:

1) dmv glazen bol

2) dmv het geven van exacte informatie over gebruikte videokaart en monitor.

Aangezien onze glazen bol nog met RMA is, zijn we overgeleverd aan de info die je zelf geeft, helaas is die blijkbaar ook gaan wandelen...

Hier kunnen we inderdaad niets mee :'(

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.