Ik heb hier een speedtouch 510 4.2.7 met een XS4ALL Account en een Zon / Versatel account op 1 telefoonaansluiting. Nu kan ik met beide accounts individueel inloggen en dan werkt alles ook. Maar nu wil ik graag in het speedtouch modem een 2e PVC tunnel aanmaken zodat ik met beide accounts tegelijk kan inloggen ( en dus 2 ipadressen krijgen van de providers )
Heeft iemand dit eerder gedaan ? het is gewoon om mee te spelen want op dit moment ben ik bezig met een overstap van Zon naar XS4all en heb nu dus tijdelijk 2 providers en ik wil hier wel ff mee spelen :-)
Ik weet wel dat in de begintijd van het ADSL tijdperk de speedtouch home 4 PPTP tunnels tegelijkertijd ondersteunde dus volgens mij moet het kunnen :-)
Heeft iemand dit eerder gedaan ? het is gewoon om mee te spelen want op dit moment ben ik bezig met een overstap van Zon naar XS4all en heb nu dus tijdelijk 2 providers en ik wil hier wel ff mee spelen :-)
Ik weet wel dat in de begintijd van het ADSL tijdperk de speedtouch home 4 PPTP tunnels tegelijkertijd ondersteunde dus volgens mij moet het kunnen :-)
[ Voor 13% gewijzigd door raymonvdm op 22-11-2005 21:43 ]