Hallo,
Ik heb sinds gisteren een fujis9500 en heb er een CF ULTRA II kaartje met 512MB bij gekocht.
Vandaag foto's gemaakt, en heb ze ook bekeken op de camera.
Ik heb een cardreader van Sandisk en zou mijn foto's even kopiëren naar de PC.
Op 1 of andere manier gaf de PC aan dat er maar 48 foto's op het kaartje stonden, terwijl ik het kaartje volgeschoten had (teller stond op 303 toen hij aangaf dat hij vol was) waren.
Ik weer kaartje in de camera en ineens waren ze er allemaal weer.
Toen nog eens proberen, maar weer 48 foto's.
Ik heb daarna maar de software die bij de camera zat geïnstalleerd en via de camera zelf de foto's proberen te kopiëren. Nu waren het er weer 48
Ik kan ze nu ook niet meer op de camera zien.
De camera zegt wel dat het kaartje nog steeds vol is..
Weet iemand wat dit is? En of de foto's terug te krijgen zijn? Ik heb wel ergens gelezen over Lexar kaartjes die een bug hadden, maar is dat nu bij dit SanDisk-kaartje ook zo?
Groeten,
Roxanne
Ik heb sinds gisteren een fujis9500 en heb er een CF ULTRA II kaartje met 512MB bij gekocht.
Vandaag foto's gemaakt, en heb ze ook bekeken op de camera.
Ik heb een cardreader van Sandisk en zou mijn foto's even kopiëren naar de PC.
Op 1 of andere manier gaf de PC aan dat er maar 48 foto's op het kaartje stonden, terwijl ik het kaartje volgeschoten had (teller stond op 303 toen hij aangaf dat hij vol was) waren.
Ik weer kaartje in de camera en ineens waren ze er allemaal weer.
Toen nog eens proberen, maar weer 48 foto's.
Ik heb daarna maar de software die bij de camera zat geïnstalleerd en via de camera zelf de foto's proberen te kopiëren. Nu waren het er weer 48
Ik kan ze nu ook niet meer op de camera zien.
De camera zegt wel dat het kaartje nog steeds vol is..
Weet iemand wat dit is? En of de foto's terug te krijgen zijn? Ik heb wel ergens gelezen over Lexar kaartjes die een bug hadden, maar is dat nu bij dit SanDisk-kaartje ook zo?
Groeten,
Roxanne