Ik en Bo hebben er over overlegd en besloten dat MS en de naam niet ter zake doen. De reactie als dusdanig wegen we mee en de reactie in inhoudelijk correct. Sterker nog, ik vemroedt dat deze juist is... los van de overige kennis die we hebben.
Nu, stel dat het werkelijk een RP is van MS Nederland die speciaal registreerd en deze info neerplempt dan is het al per definitie een +4 informatief, niets anders meer. Dat laatste weten we niet zeker en daar wegen we hem dan ook niet op....
DeAap maakt echter 3 fouten: newbies kunnen echt wel inhoudelijk goed reageren, een RP die inhoudelijk post hoeft niet op de sorteerafdeling te werken en ja, het klopt niet dat iemand afsluit met z'n naam maar wat verwacht je van een n00b?
Nu een n00bvraag terug..... wie is dan in godsnaam Raul Pesch? Is dat een soort Linus Torvads?
Voor de mensen die graag lezen: de regmail is dus ook een @MS.... aannemend dat MS niet zomaar mailadressen maakt en al helemaal niet van 'bekende' MSers zou ik bijna met zekerheid willen stellen dat die echt is.... whoever het ook is
[
Voor 13% gewijzigd door
Delerium op 22-11-2005 23:05
]