reactie van een MS medewerker off-topic

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-08 08:22
Totaal onterecht off-topic:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1464951

Hou niet van MS, maar dit gaat echt veel te ver!
Omhoog aub, bevat zeer nuttige informatie van Microsoft BV ZELF om te voorkomen dat anderen 18x dezelfde onwaarheden verkopen.

HK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Ik kan helaas niets doen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Klinkt goed, zeker niet offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mij even te verantwoorden, aangezien de offtopic moderatie van mij was. Het is niet omdat je bij Microsoft werkt dat je kennis van zaken hebt over deze materie. Microsoft heeft 60000 medewerkers en die kennen niet allemaal alles over ECMA en de juridische kant van toekomstige technologieen. Deze kerel houdt zich misschien bezig met de advertenties op msn.nl, who knows. Ik ben er zeker van dat veel tweakers er meer over weten als hij. Lees die reactie van hem eens aandachtig, wat zegt hij dat nu zo ophelderend is? Het feit dat hij drie keer op korte tijd reageert en telkens signeert met zijn naam en bedrijf, maakt hem in mijn ogen een "-1 aansteller", en bij gebrek daaraan gewoon offtopic gezet. Op zijn profiel zie je ook dat dat zijn drie eerste posts ooit waren.

My 2 cents,
DeAap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:41:
Op zijn profiel zie je ook dat dat zijn drie eerste posts ooit waren.
dus nieuwe mensen hebben geen kennis van zken en maken enkel offtopic posts :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:43:
[...]
dus nieuwe mensen hebben geen kennis van zken en maken enkel offtopic posts :?
Daar maak je toch wel een totaal gefaalde samenvatting van mijn standpunt hoor, no offense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Hij geeft een bijzonder inhoudelijke reactie naar aanleiding van die van iemand anders :? . Hierin geeft hij zaken aan die volgens hem onjuist zijn en verbeterd hij die. Daarmee levert hij extra informatie, en is het dus informatief / intressant. Of die informatie juist is of niet is iets voor een reactie, en niet voor een moderatie. Overigens moet wel worden opgemerkt dat het feit dat iemand met "Microsoft B.V." ondertekend niet wil zeggen dat het daadwerkelijk ook iemand werkzaam bij dat bedrijf is ;) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef toe dat het eigenlijk wel een strenge moderatie was. Eigenlijk had ik beter gewacht tot hij, zoals nu, op +4 stond om dan -1 overgewaardeerd te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:15:
Ik geef toe dat het eigenlijk wel een strenge moderatie was. Eigenlijk had ik beter gewacht tot hij, zoals nu, op +4 stond om dan -1 overgewaardeerd te geven.
Hij staat geregistreerd met een microsoft email adres. En hij is daar platform strategy manager. Google hem maar eens. Volgens mij heeft ie wel kennis van zaken.

Met deze achtergrond informatie is de moderatie +4 wel gerechtvaardigd.

[ Voor 8% gewijzigd door Brakkie op 22-11-2005 22:28 ]

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:15:
Wat een onzin zeg, nu komt het over alsof je hem persé een 'strafpunt' wilt geven. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:41:
Ik probeer mij even te verantwoorden,
...
My 2 cents,
Ook al ben ik het niet met je moderatie eens, ik kan me prima vinden in je beweegreden. Juist hier kan het moderatiesysteem z'n werk doen: overwogen modereren met een afgewogen eindscore :Y).
Brakkie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:28:
Hij staat geregistreerd met een microsoft email adres. En hij is daar platform strategy manager. Google hem maar eens.
Nee dat is onjuist, niet 'hij' maar Raul Pesch is de MS man, _misschien_ is deze user de echte RP maar dat is niet zeker (ook al geeft zijn mailadres wel iets weg natuurlijk :+ ).

FYI: ik ben wat verder gaan zoeken en kan niet uitsluiten dat het geen nep RP is.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kan best zijn dat iemand binnen MS, of RP zelf die thread las en zo verontwaardigd was over de vele onjuistheden dat ze even iets recht wilden zetten en dat RP zich daarom geregged heeft en deze post geplaatst?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik en Bo hebben er over overlegd en besloten dat MS en de naam niet ter zake doen. De reactie als dusdanig wegen we mee en de reactie in inhoudelijk correct. Sterker nog, ik vemroedt dat deze juist is... los van de overige kennis die we hebben.

Nu, stel dat het werkelijk een RP is van MS Nederland die speciaal registreerd en deze info neerplempt dan is het al per definitie een +4 informatief, niets anders meer. Dat laatste weten we niet zeker en daar wegen we hem dan ook niet op....

DeAap maakt echter 3 fouten: newbies kunnen echt wel inhoudelijk goed reageren, een RP die inhoudelijk post hoeft niet op de sorteerafdeling te werken en ja, het klopt niet dat iemand afsluit met z'n naam maar wat verwacht je van een n00b?

Nu een n00bvraag terug..... wie is dan in godsnaam Raul Pesch? Is dat een soort Linus Torvads?

Voor de mensen die graag lezen: de regmail is dus ook een @MS.... aannemend dat MS niet zomaar mailadressen maakt en al helemaal niet van 'bekende' MSers zou ik bijna met zekerheid willen stellen dat die echt is.... whoever het ook is :+

[ Voor 13% gewijzigd door Delerium op 22-11-2005 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Raul Pesch, Microsoft
Manager Software Strategy
Raul F. Pesch is 32 jaar oud. Na een studie Commerciële Economie aan de H.E.S. in Amsterdam is hij in 1992 in dienst getreden bij Microsoft Nederland. In de afgelopen 12 jaar heeft hij verschillende marketing en salesfuncties vertolkt en is hij ondermeer nauw betrokken geweest bij de succesvolle marktintroducties van Windows 95, Windows NT en Microsoft Office. Eind 1998 heeft hij de overstap gemaakt van de marketing- naar de verkooporganisatie. In deze periode is hij o.a. commercieel verantwoordelijk geweest voor de relatie met met businesspartner en partnergerelateerde omzet in het overheidssegment. In juni 2003 heeft hij de functie aanvaard van "Manager Software Strategy" . In deze functie houdt hij zich bezig met de positionering van het Microsoft Platform en het analyseren van de concurrentie.

bron: Heliview

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

JA, OK... maar is dat goed genoeg om bv op de FP een bel te laten rinkelen? Die tweede hit van Google had ik al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Mja, die naam kwam me dus al bekend voor. Blijkt dat hij vorig jaar bij onze studievereniging (technische informatica, TU/e) een lezing heeft gegeven over open standaarden :P

Dus ja, hij heeft er echt wel verstand van :+

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1