http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Dus? Je kijkt in de Pricewatch en deelt de prijzen door de capaciteit. Zijn overigens al topics in BZ over geweest.
Verwijderd
Is prijs per GB het enigste criterium wat je aanhoud bij het kiezen van een nieuwe HD?
Wat dacht je van performance? maar nog belangrijker (vind ik dan): hoeveel kabaal maakt ie?
Wat dacht je van performance? maar nog belangrijker (vind ik dan): hoeveel kabaal maakt ie?
Ja prestatie is uiteraard ook belangrijk, ook hitte en geluid.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Maxtor Diamondmax 10. imho de meeste "bang for buck".
Toch een van de goedkopere merken, maar de prestatie's liegen er niet om. Dan heb ik het wel over de SATA versie, die uit de review van Femme (ergens in de pricewatch staat link naar artikel) erg goed eruit komt.
edit, linkje toegevoegd.
reviews: BenchDB Update: Maxtor DiamondMax 10 en meer
hier zie je vergelijking tussen de verschillende merken...
reviews: Seagate Barracuda 7200.8 400GB review
Toch een van de goedkopere merken, maar de prestatie's liegen er niet om. Dan heb ik het wel over de SATA versie, die uit de review van Femme (ergens in de pricewatch staat link naar artikel) erg goed eruit komt.
edit, linkje toegevoegd.
reviews: BenchDB Update: Maxtor DiamondMax 10 en meer
hier zie je vergelijking tussen de verschillende merken...
reviews: Seagate Barracuda 7200.8 400GB review
[ Voor 31% gewijzigd door B-Bandit op 22-11-2005 20:17 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Prijzen kun je vinden in o.a. de Pricewatch, prestaties kun je vinden in de reviews, betrouwbaarheid kun je terugvinden in de (ervaringen)topics hier op GoT en de capaciteiten kun je vinden op de harddisk zelf. To be honest, maar dan kun je de keuze makkelijk zélf maken. Zie verder ook OM FAQ / Beleid » Welke harddisk moet ik nemen?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()