Prijzen hardeschijven?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:11
Wie kan mij vertellen welke hardeschijven nou echt een goede prijs/ prestatie / prijs per zoveel mogelijk GB hebben.

Want ik zit zo te kijken en het lijkt net of je gewoon gedwongen word om een schijf van 200GB te kopen. Want als ik zo kijk heb ik een 80GB vanaf 50 a 60 euro. Terwijl ik er 2ehands een 120GB ervoor hebt. En dat vind ik gewoon te duur. Mijn lijkt dat de hardeschijven van 99 euro dan de beste prijs hebben voor 200GB.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Dus? Je kijkt in de Pricewatch en deelt de prijzen door de capaciteit. Zijn overigens al topics in BZ over geweest.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Is prijs per GB het enigste criterium wat je aanhoud bij het kiezen van een nieuwe HD?
Wat dacht je van performance? maar nog belangrijker (vind ik dan): hoeveel kabaal maakt ie?

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:11
Ja prestatie is uiteraard ook belangrijk, ook hitte en geluid.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:23
Maxtor Diamondmax 10. imho de meeste "bang for buck".
Toch een van de goedkopere merken, maar de prestatie's liegen er niet om. Dan heb ik het wel over de SATA versie, die uit de review van Femme (ergens in de pricewatch staat link naar artikel) erg goed eruit komt.

edit, linkje toegevoegd.
reviews: BenchDB Update: Maxtor DiamondMax 10 en meer
hier zie je vergelijking tussen de verschillende merken...
reviews: Seagate Barracuda 7200.8 400GB review

[ Voor 31% gewijzigd door B-Bandit op 22-11-2005 20:17 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Prijzen kun je vinden in o.a. de Pricewatch, prestaties kun je vinden in de reviews, betrouwbaarheid kun je terugvinden in de (ervaringen)topics hier op GoT en de capaciteiten kun je vinden op de harddisk zelf. To be honest, maar dan kun je de keuze makkelijk zélf maken. Zie verder ook OM FAQ / Beleid » Welke harddisk moet ik nemen? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.