Toon posts:

Winamp plug-in voor Asus A6G laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een Winamp plugin, waarmee ik de Winamp kan bedienen met de knopjes op de voorzijde van mijn laptop! Deze knopjes zijn eigenlijk bedoeld om audiocd's af te spelen, als de laptop uit staat.

Is iemand in het bezit van zo'n plugin?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vermoed dat dit niet zal lukken, omdat er in die laptop een soort stand-alone dvd/cd spelertje zit. Je kan winamp of je volume van je pc ook niet bedienen met knopjes die op een cdrom speler zitten (zoals een play of volumeknopje). Reageert je pc op die knopjes als hij aanstaat?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-02 20:09
JvS schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:32:
Ik vermoed dat dit niet zal lukken, omdat er in die laptop een soort stand-alone dvd/cd spelertje zit. Je kan winamp of je volume van je pc ook niet bedienen met knopjes die op een cdrom speler zitten (zoals een play of volumeknopje). Reageert je pc op die knopjes als hij aanstaat?
volgens mij iig bij de a7c van pap niet

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
De plugin de geschreven is voor enkele Dell-laptops op winamp.com werkte perfect voor mijn Targa-laptop. Misschien ook voor jouw Asus?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
JvS schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:32:
Sommige laptops hebben een play/pause, stop, forward, backward en volumeknop. Deze zit dus op de laptop zelf, niet op de optical drive.

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Ik heb 4 programmaatjes: playpause.exe, stop.exe, prev.exe en next.exe (oid) en met de software van mijn multimedia toetsenbord kan ik aan de toetsen naast een stel zinloze functies ook een programma toewijzen, en die 4 programma's bedienen winamp :) Geen specifieke plugin nodig, alleen de mogelijkheid zelf de functie aan je toetsen toe te wijzen...

//edit: deze geloof ik:
http://www.winamp.com/plu...29828&show=reviews&page=2

[ Voor 15% gewijzigd door phYzar op 22-11-2005 17:49 ]

Pagina: 1