Toon posts:

[NFS:MW] 1280x800 resolutie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag Need For Speed: Most Wanted op mijn laptop's native resolutie (1280x800) draaien. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Ik heb gegoogled en gezocht op het forum.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Al geef je eerst is aan wat er niet lukt of wat je specs zijn?
Wil je 'm op high draaien of op medium-settings!? Hier hebben we natuurlijk niks aan

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 11:46
CLB schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:08:
Al geef je eerst is aan wat er niet lukt of wat je specs zijn?
Wil je 'm op high draaien of op medium-settings!? Hier hebben we natuurlijk niks aan
Hoeft toch niet :?. Hij wil weten of die resolutie mogelijk is.

Ik kon zelf niks vinden over die reso in het register of ini bestanden dus het zal wel niet zo 1,2,3 kunnen.

If it aint broke, fix it till it is!

Verwijderd

Topicstarter
Idd, standaard is die reso niet mogenlijk... ik heb het met nfs:u ook gedaan geloof ik, maar ik kan het niet meer vinden... Ik vraag me ook af of ik wel dezelfde methode toe kan passen als ik toen heb gedaan (mits ik het kan vinden).

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:20

BCC

Op de TFT van mijn huisgenoot is het spel daarnaast ook nog eens VEEL te bright. Weet iemand daar ook nog een oplossing voor?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

In de opties kun je overbright uit zetten, misschien dat dat helpt?

Verwijderd

Topicstarter
BCC schreef op woensdag 23 november 2005 @ 00:52:
Op de TFT van mijn huisgenoot is het spel daarnaast ook nog eens VEEL te bright. Weet iemand daar ook nog een oplossing voor?
Topicjatter ;) Ik heb trouwens nog steeds niks gevonden... zou het wel kunnen?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:26
Op dit moment is het nog niet mogelijk, er moet namelijk gehackt worden in de binary speed.exe. Maar je kan het beste deze site in de gaten houden. Daar hebben ze vaak als eerste de oplossing voor dit soort dingen:

http://www.widescreengamingforum.com/

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 08:59
Ik ken iemand die zelfs hoger speelt..
Moet wel zeggen dat ik niet hoger dan 1024 ga ivm de zwaarte van het spel.. :X

[ Voor 2% gewijzigd door Zephyer op 29-11-2005 13:58 . Reden: Typo ]

MW | BF1 Stats

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zeg dan gewoon dit:

http://www.tigerdave.com/wgl/#NFSMW
The demo of "Need for Speed: Most Wanted" supports 640x480, 1024x768, 1280x860, and 1280x1024.

*In order to get it working with widescreen resolutions, follow these steps:

1. Download and unzip this Widescreen exe hack.
2. In the folder you installed the game demo, locate the file speeddemo.exe and rename it to speed2.exe.
3. Run the exe hack (uniws.exe).
4. From the Game drop-down menu, select Need for Speed: Underground 2.
5. In the Game Installation section, browse to and select the speed2.exe file.
6. Under New Resolution, enter the widescreen resolution you want to use (this will replace the game's 640x480 resolution with yours).
7. Click Patch.
8. Run the game and be sure to select 640x480 as the game's resolution to use the custom one you defined.

Note: Although the 3D graphics you seen on-screen will not appear stretched, the 2D HUD (Heads-Up Display, i.e. speedometer and other on-screen gauges) will appear stretched. Also, this patch does NOT work for the retail version (unless you manage to find a cracked EXE file somewhere). -- TigerDave
Pagina: 1