Verwijderd
Levels zijn zeer groot, mooi.
De AI in de game valt in mijn ogen een beetje tegen, maar niet echt irritant.
Leuke wapens
Oja Geen multiplayer, helaas;(
Geen save optie, tenzij je het einde haalt van zo'n level.
Verwijderd
Beleef toch meer plezier van 3d-shoot 'em up.
Verwijderd
da sneaken is wel leuk, op easy is het echter wel ECHT easy, zeker als je wa vaker FPS'en speelt. En da je geen save optie hebt is HEEL frustrerend als er net een tank aan komt gekard, die mannekes kunnen je toch bijna geen zak doen, die zijn nog schever dan een vriend van me die Leon heet, en DAT wil wat zeggen
Verwijderd
tremble and despair for i am power!
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
em......hoe heette die ook alweer?
,maar goed, het is een engine van 3 jaar terug..moet je nagaan
Verwijderd
zoals.. als je van een ladder naar beneden klimt sta je aan het eind met je voeten in de grond.... en nog erger: mij is het een keer gebeurt dat ik op een ladder klom en op omhoog bleef drukken dat ie gewoon de lucht in 'klom'...
Maar hij kickt inderdaad aars jah.. ondanks de kritiek van vele reviewers.... daardoor leek het spel me eerst wel but maar ik was totaal verkocht na gespeeld te hebben...
Verwijderd
Moet je tribes es gaan spelen, dat zijn pas enorme omgevingenOp donderdag 18 januari 2001 23:30 schreef Craftman het volgende:
Dit spel is, op een aantal punten na, echt een cool spel! Wat het zo gaaf maakt zijn de oneindig gestrekte landschappen. (wel eens geprobeerd het einde van de map te bereiken, wat een vrijheid man!) en de toch realitische gameplay, een paar schoten en je bent dood. Hierdoor moet je echt gaan sneaken met een snipergeweer onder je armpje. AI valt hier en daar wel tegen, maar de graphics en geluid zijn toppie!! Wat ik vooral kicke vind is het oog voor detail: de manier waarop die tank rijden en hobbelen ipv 'schuiven'. Ik kan niet wachten op IGI 2 (met multiplayer)!!
ik sneak geruisloos de kamer binnen achter een controlepaneel. Een vijand in de kamer kan mij onmogelijk zien en opgemerkt hebben, maar schiet meteen zodra ik achter het paneel in de kamer ben.
veel irritant geklim (3e persoon perspectief?), wachten die je achter muren al 'zien en horen', in andere woorden: een verschrikkelijk irritante klote demo. hopelijk is het echte spel beter
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
| I've got permission to color outside the lines |