Toon posts:

Proget iGi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit een leuk spel???
soory van mijn taal

Verwijderd

Mijn ervaringen zijn zeer positief, qua geluid;Beeld;gameplay.

Levels zijn zeer groot, mooi. :)

De AI in de game valt in mijn ogen een beetje tegen, maar niet echt irritant.

Leuke wapens 8-)

Oja Geen multiplayer, helaas;(

Geen save optie, tenzij je het einde haalt van zo'n level.

Verwijderd

Topicstarter
Net Colin MCRae rally 2 gekocht
is ggen hol aan man dat kut spel

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12-2024
is ie al uit ??

Verwijderd

Pro rally 2001 is anders ook niet echt aantrekkelijk :(

Beleef toch meer plezier van 3d-shoot 'em up.

Verwijderd

Project IGI schopt best kont ja (voor de mensen die dit niet snappen, het kickt aars)

da sneaken is wel leuk, op easy is het echter wel ECHT easy, zeker als je wa vaker FPS'en speelt. En da je geen save optie hebt is HEEL frustrerend als er net een tank aan komt gekard, die mannekes kunnen je toch bijna geen zak doen, die zijn nog schever dan een vriend van me die Leon heet, en DAT wil wat zeggen >:)

Verwijderd

koele game, alleen jammer dat er geen multiplayer opties zijn

Verwijderd

Ja alleen irri dat je soms opeens dood bent, omdat er zonder dat je he weet opeens een tank op je aars zit, of 4 mannetjes met AK47's :( en dan kan die geen-save optie erg frustrie zijn..

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Ik dacht dat er een update zou komen waar een save optie bij zat. En de levels zijn saai, altijd weer het zelfde..

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

iGi is TOFFF :)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-02 19:21
Ik geloof dat je wat mist, want dit is echt het BESTE EN BRUUTSTE SPEL dat er op dit moment te spelen valt..

| I've got permission to color outside the lines |

• BenJoep
Hier een screendump..
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/ahurkmans/tweakers/igi.jpg

• Craftman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Dit spel is, op een aantal punten na, echt een cool spel! Wat het zo gaaf maakt zijn de oneindig gestrekte landschappen. (wel eens geprobeerd het einde van de map te bereiken, wat een vrijheid man!) en de toch realitische gameplay, een paar schoten en je bent dood. Hierdoor moet je echt gaan sneaken met een snipergeweer onder je armpje. AI valt hier en daar wel tegen, maar de graphics en geluid zijn toppie!! Wat ik vooral kicke vind is het oog voor detail: de manier waarop die tank rijden en hobbelen ipv 'schuiven'. Ik kan niet wachten op IGI 2 (met multiplayer)!! 8-)

• Craftman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
De engine is gebaseerd op die van een flightsim, dus vandaar die grote mappen..

Verwijderd

klopt .....die flightsim van eidos...
em......hoe heette die ook alweer?
,maar goed, het is een engine van 3 jaar terug..moet je nagaan :*

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Joint Strike Fighter

en IGI is idd op een paar punten na zeer tof.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

er zitten nogal wat bugs in...

zoals.. als je van een ladder naar beneden klimt sta je aan het eind met je voeten in de grond.... en nog erger: mij is het een keer gebeurt dat ik op een ladder klom en op omhoog bleef drukken dat ie gewoon de lucht in 'klom'...

Maar hij kickt inderdaad aars jah.. ondanks de kritiek van vele reviewers.... daardoor leek het spel me eerst wel but maar ik was totaal verkocht na gespeeld te hebben...

Verwijderd

Een soort van Delta Force,
alleen nu (bijna) goed dan!

Verwijderd

Op donderdag 18 januari 2001 23:30 schreef Craftman het volgende:
Dit spel is, op een aantal punten na, echt een cool spel! Wat het zo gaaf maakt zijn de oneindig gestrekte landschappen. (wel eens geprobeerd het einde van de map te bereiken, wat een vrijheid man!) en de toch realitische gameplay, een paar schoten en je bent dood. Hierdoor moet je echt gaan sneaken met een snipergeweer onder je armpje. AI valt hier en daar wel tegen, maar de graphics en geluid zijn toppie!! Wat ik vooral kicke vind is het oog voor detail: de manier waarop die tank rijden en hobbelen ipv 'schuiven'. Ik kan niet wachten op IGI 2 (met multiplayer)!! 8-)
Moet je tribes es gaan spelen, dat zijn pas enorme omgevingen :9

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Mooi spel, mijn systeem vindt hem in sommige situaties alleen niet lekker. Ga hem zeker vaker spelen.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

ik heb de demo gespeeld, maar dat ie nou echt geweldig is ?
ik sneak geruisloos de kamer binnen achter een controlepaneel. Een vijand in de kamer kan mij onmogelijk zien en opgemerkt hebben, maar schiet meteen zodra ik achter het paneel in de kamer ben.
veel irritant geklim (3e persoon perspectief?), wachten die je achter muren al 'zien en horen', in andere woorden: een verschrikkelijk irritante klote demo. hopelijk is het echte spel beter

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Ik werd een beetje moe van de AI: als er 2 maten bij elkaar staan en je jast de ene gast een kogel door z'n harses dan blijft de ander doodgewoon staan alsof er niets aan de hand is. En dat klimmen in 3d person is juist erg handig vind ik, dan kun je lekker makkelijk ff kijken of er vijanden boven staan.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

ja maar als er 2 ai gastjes door de muur gaan zitten schieten terwijl je niets van je heb laten horen en zien dan vind ik dat wel verschrikkelijk debiel.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• BenJoep
Vind het eigenlijk wel cool, die gasten horen je dus en schieten door een houten muur, want die gasten kunnen alleen door houten muren schieten!

Verwijderd

Doe mij maar delta force landwarrior :-)
Pagina: 1