Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Goedemiddag tweakers,

Ik wil graag weten waar ik deze MP3 speler kan kopen. http://www.nu.nl/news/627...n_met_flash-geheugen.html
Ik heb ook al de 5 gig versie gezocht in dnederland maar kon hem ook niet vinden
Welke internet shop maakt mij weinig uit(wel eentje die in nederland zit vanwege garantie). Ik heb al een tijdje gezocht naar deze mp3 speler. Maar ik kan hem niet vinden.

Zelfs de creativeshop heeft hem niet. Ik vind deze mooi en de features/prijs zijn goed. Het is ook wel leuk om een MP3speler te hebben die niemand anders heeft. (heb ik wel gemerkt vanwege schaarste).

"Link is geupdate"

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

De link werkt niet :?
Kan het zijn dat ie nog niet verkrijgbaar is in Nederland?

[ Voor 32% gewijzigd door PcDealer op 22-11-2005 16:02 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Hij kan inderdaad niet in nederland bestaan. Maar ik vind het wel raar dat hij voor de tweede keer (eerste versie was de vijf gig) erop staat maar nog niet eens in nederland uit is. Ik vond dit wel een mooie speler :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

touchdomex schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:01:
Hij kan inderdaad niet in nederland bestaan. Maar ik vind het wel raar dat hij voor de tweede keer (eerste versie was de vijf gig) erop staat maar nog niet eens in nederland uit is. Ik vond dit wel een mooie speler :'(
Op de US site staat ie wel en kun je het kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Dat weet ik maar ik wil wel garantie en hem voor weinig tot niks terug sturen. Amerika is niet het goedkoopsteland om hem op te sturen. Toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zodra hij te koop is in Nederland zal hij wel in de Pricewatch komen te staan. Hou het ns in de gaten zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zo ver ik weet is de Neeon enkel bestemd voor de Amerikaanse markt en zal hij dus nooit hier verkocht gaan worden. Vooral ivm de Zen Micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

De vraag is of ie wel naar Europa komt. TS: neem contact op met Creative.
http://nl.europe.creative...welcome.asp?cont=5&conf=1
http://nl.europe.creative.com/support/contact/

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 22-11-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:21
De Creative Zen Neeon komt niet naar Europa (en dus ook niet naar Nederland). Hij is enkel bedoeld voor de Aziatische markt en de Amerikaanse markt (in minder uitvoeringen).
Omdat ik het toch voor mij vrijwel de perfecte speler vind, ga ik hem (de 6GB micro-hdd-versie) binnenkort bestellen bij Bluetin in Singapore. Het is wel zo dat je dan geen support via Creative in Europa krijgt (je krijgt bij onoplosbare problemen hoogstens een vervangende, andere speler, bijv. de Zen Micro), maar je kunt het apparaat evt wel opsturen naar Singapore.. Mja, ik hoop gewoon dat er niets mis mee zal zijn bij aankomst of zal gaan bij gebruik. Ik zal naderhand wel laten horen hoe de verzending/betaling/afhandeling etc is verlopen als je dat wilt.

[ Voor 3% gewijzigd door mathijsv op 23-11-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
mathijsv schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:18:
De Creative Zen Neeon komt niet naar Europa (en dus ook niet naar Nederland). Hij is enkel bedoeld voor de Aziatische markt en de Amerikaanse markt (in minder uitvoeringen).
Omdat ik het toch voor mij vrijwel de perfecte speler vind, ga ik hem (de 6GB micro-hdd-versie) binnenkort bestellen bij Bluetin in Singapore.
Hey das interessant! Ik wil deze speler ook heel graag hebben, jammer dat hij niet in Europa verkrijgbaar is. Ik denk dat ik de 5GB versie ga kopen bij die webshop, die is geloof ik wel goed te vertrouwen, ondanks dat die website er nogal crappy uitziet. Jammer dat ze niet de 512MB versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klik

Ik heb hier al ns besteld, prima webshop. Werd zelfs uit Singapore gebeld of mn bestelling wel in orde was :P (klopte iets niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
RoD schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:28:
Klik

Ik heb hier al ns besteld, prima webshop. Werd zelfs uit Singapore gebeld of mn bestelling wel in orde was :P (klopte iets niet)
Klopt, die winkel kende ik ook al, maar daar leveren ze niet de Creative Zen Neeon AC Travel Adapter die ik erbij wil bestellen (aangezien de Zen Neeon wordt geleverd zónder oplader, en tijdens opladen via USB kan je de speler niet gebruiken om muziek af te spelen + opladen via stopcontact duurt veel korter). Wat wel een voordeel is van TeamDigital: ze sturen alles als "gift", waardoor de kans veel groter is dat je geen importbelasting hoeft te betalen over je product.

Trouwens, je kunt gewoon even een e-mailtje sturen naar [url=mailto:ask@bluetin.com?subject=further%20queries&body=you%20are%20in%20which%20country?]ask@bluetin.com[/url], waarin je vraagt of ze weten wanneer de Creative Zen Neeon 512MB beschikbaar komt, en voor welke prijs. Deze speler zal namelijk het eerst verschijnen in Singapore. Ze laten je dan vervolgens meteen weten als ie leverbaar is. In het algemeen kun je zeggen, dat wanneer de speler verschijnt in de online Creative Store van Singapore, hij vaak 1 dag later beschikbaar is bij Bluetin. Zo was het althans bij de Neeon 6GB. Bluetin antwoordt trouwens altijd binnen 1 dag op je e-mail. (wanneer je geen onmogelijke vragen stelt)

[ Voor 37% gewijzigd door mathijsv op 23-11-2005 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
Vlugge Japie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:26:
[...]

Hey das interessant! Ik wil deze speler ook heel graag hebben, jammer dat hij niet in Europa verkrijgbaar is. Ik denk dat ik de 5GB versie ga kopen bij die webshop, die is geloof ik wel goed te vertrouwen, ondanks dat die website er nogal crappy uitziet. Jammer dat ze niet de 512MB versie hebben.
Nu hebben ze ook de 512mb, 1gb en 2gb versie van de Creative Zen Neeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlugge Japie
Hey cool ik zie het. Die 2GB flash versie is duurder dan de 5GB HDD versie, lekker is dat. 2GB is meer dan genoeg vind ik.

http://www.bluetin.com/stores/europe/shop.html
Creative Zen Neeon 512MB 100
Creative Zen Neeon 1GB 133
Creative Zen Neeon 2GB 163
Creative Zen Neeon 5GB purple, green, red 153
Creative Zen Neeon 5GB other colors 174
Creative Zen Neeon 6GB other colors 173
Creative Zen Neeon 6GB darkblue, yellow, pink, bronze 194

Goh, wat jammer nou toch dat de roze het duurst is :+ Ik tijfel nog, maar ik denk dat ik de rode 5GB versie ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand (een aantal maanden later) of de neeon inmiddels al verkrijgbaar is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb hem nog niet gezien. Heb tevens mijn zoektocht ook opgegeven een maand geleden. Heb toen mijn lieve Sony NW-105 gekocht. Ben tevens de topic starter. |Ben eigenlijk benieuwd of hij nog op de markt is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
mathijsv schreef op woensdag 23 november 2005 @ 01:18:
Omdat ik het toch voor mij vrijwel de perfecte speler vind, ga ik hem (de 6GB micro-hdd-versie) binnenkort bestellen bij Bluetin in Singapore. Het is wel zo dat je dan geen support via Creative in Europa krijgt (je krijgt bij onoplosbare problemen hoogstens een vervangende, andere speler, bijv. de Zen Micro), maar je kunt het apparaat evt wel opsturen naar Singapore.. Mja, ik hoop gewoon dat er niets mis mee zal zijn bij aankomst of zal gaan bij gebruik. Ik zal naderhand wel laten horen hoe de verzending/betaling/afhandeling etc is verlopen als je dat wilt.
Ik heb de Zen Neeon 6GB begin december 2005 bij Bluetin (zie quote) besteld voor 173 euro. Ik heb er toen ook nog een reislader bij besteld. Mijn pakketje is 3 dagen na bestelling hier aangekomen (vanuit Singapore) in goede staat, en goed ingepakt. Ik ben nog steeds erg blij dat ik deze mp3-speler heb gekocht, ik heb er dan ook veel plezier van. :Y) Die winkel is zeer goed, je moet alleen wel ff de bestelprocedure doorhebben/krijgen. O+

Overigens, de winkel verstuurt het pakketje met in de "reisdocumentpapieren" omschreven als "gift". Toen ik een maand later dus een rekening kreeg voor importbelasting (60 euro), heb ik een mailtje teruggestuurd naar die importdienst waarin ik erop wees dat het een "gift" was. Een week later kreeg ik wederom een brief binnen met het bericht dat de belasting was kwijtgescholden, dus een rekening van -60 euro. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door mathijsv op 16-03-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook de Neeon 1GB besteld bij Bluetin, ik hou jullie op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathijsv schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:28:
[...]

Ik heb de Zen Neeon 6GB begin december 2005 bij Bluetin (zie quote) besteld voor 173 euro. Ik heb er toen ook nog een reislader bij besteld. Mijn pakketje is 3 dagen na bestelling hier aangekomen (vanuit Singapore) in goede staat, en goed ingepakt. Ik ben nog steeds erg blij dat ik deze mp3-speler heb gekocht, ik heb er dan ook veel plezier van. :Y) Die winkel is zeer goed, je moet alleen wel ff de bestelprocedure doorhebben/krijgen. O+

Overigens, de winkel verstuurt het pakketje met in de "reisdocumentpapieren" omschreven als "gift". Toen ik een maand later dus een rekening kreeg voor importbelasting (60 euro), heb ik een mailtje teruggestuurd naar die importdienst waarin ik erop wees dat het een "gift" was. Een week later kreeg ik wederom een brief binnen met het bericht dat de belasting was kwijtgescholden, dus een rekening van -60 euro. _/-\o_
Wat heb je dan in totaal betaald?
De kosten voor de neeon (162 euro), een MuVo Slim AC Travel Adapter (26 euro) en dan nog verzendskosten (hoeveel is dat?)?

Ik vind de speler er namelijk ptrachtig uit zien, maar ik twijfel wel een beetje met het bestellen in het buitenland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als Creative internationale garantie geeft dan lijkt het me best goed te doen. Ik weet echter niet óf ze dit wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:34

Piggen

Lekker bakkie

In principe hebben ze die wel, maar ik betwijfel ten zeerste of je hier ook garantie kunt krijgen op een product dat hier niet verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:19:
[...]

Wat heb je dan in totaal betaald?
De kosten voor de neeon (162 euro), een MuVo Slim AC Travel Adapter (26 euro) en dan nog verzendskosten (hoeveel is dat?)?

Ik vind de speler er namelijk ptrachtig uit zien, maar ik twijfel wel een beetje met het bestellen in het buitenland...
De kosten voor de Neeon (nu 162 euro), de reislader (toen nog "Zen Neeon AC Adapter Travel"; nu zie ik echter daarvoor in de plaats de "Zen AC Adapter Travel (all Zens)" (33 euro) en de (goedkopere) merkloze Zen AC Adapter (all Zens) (16 euro). Ik heb daarbij toen nog een Express-verzending gekozen (wel duurder dan Standard, maar dan wel mét Tracking number en een snellere levering), dat is voor het totale pakketje dus nog 33 euro erbij. (je blijft namelijk onder de kilo, zie ook hier).

In totaal dus nu (als je het met de duurdere (officiele) reislader doet) 162 + 33 + 33 = 228 euro. Ik had als opmerking bij mijn bestelling nog gevraagd of ze het pakket op konden sturen als "gift". Ik weet niet of ze dit ook standaard doen wanneer je hier niet om vraagt. Scheelt in ieder geval wel in invoerkosten (zie eerdere post).
MPmad schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:06:
In principe hebben ze die wel, maar ik betwijfel ten zeerste of je hier ook garantie kunt krijgen op een product dat hier niet verkocht wordt.
Dat is dus ook niet zo, wel is het mogelijk dat je je kapotte product opstuurt naar een ander werelddeel, of je krijgt een soortgelijke mp3-speler van ongeveer dezelfde prijs/mogelijkheden die hier wél verkocht wordt als vervanging wanneer je hem híer naar Creative op zou sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 21:04

Metalrick

tcpdump ninja

ik heb zojuist de 6gb versie + hoesje en safari pack besteld :) ben benieuwd wanneer ik hem binnenkrijg heb express verzending gedaan dus zou deze week moeten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

:D ik heb hem binnen :)

hij is stukken kleiner nog dan ik had verwacht, heb er uiteraard een koeien stick-on op }:O en een leren hoesje bij.

erg mooi spul allemaal!

perfecte service van bluetin, als je hem wil raad ik iedereen aan om hem daar te bestellen, nette snelle antwoorden op mails :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Ik kreeg voor het weekend van TNT een factuur binnen over betaling van invoerbelasting, ik heb daar netjes op gereageerd dat het om een gift ging maar ik kreeg het volgende terug:
Helaas moet factuur 4185744 toch voldaan worden.
Over zendingen die afkomstig zijn uit landen die niet bij de Europese Unie
horen, moet BTW by invoer betaalt worden. Ook al gaat het om een gift.
Helaas, maar dat zijn de regels.
DIe hebben wij als TNT niet bedacht, maar dat is wettelijk zo geregeld.
Iemand die daar meer over weet? Zelf vind ik het maar raar aangezien bij anderen in dit topic de belasting was kwijtgescholden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:34

Piggen

Lekker bakkie

Het staat toch allemaal duidelijk op www.douane.nl. Op producten van buiten de EU moet invoerbelasting betaald worden.

Sommigen glippen er door, jij hebt pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlugge Japie
Metalrick schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 10:45:
Zelf vind ik het maar raar aangezien bij anderen in dit topic de belasting was kwijtgescholden.
Tja, je moet maar net geluk hebben denk ik.
Maar hoeveel was je nu kwijt aan die invoerrechten? ik zit namelijk nog steeds te twijfelen of ik hem aan zal schaffen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Vlugge Japie schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:46:
[...]

Tja, je moet maar net geluk hebben denk ik.
Maar hoeveel was je nu kwijt aan die invoerrechten? ik zit namelijk nog steeds te twijfelen of ik hem aan zal schaffen. 8)7
Ik was nu 38 euro kwijt...maakt het totaal net iets hoger....maar dat maakt mij niet uit...ben al lang blij dat hij het zo goed doet en echt supervet is :D
Pagina: 1