iPod dood (harde schijf), schud hem tot leven!

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:17

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Ey,

Mijn iPod stopte er gisteravond voor de 2e keer mee. De vorige keer kon ik hem nog tot leven wekken met disk mode, dit keer echter kon ik hem alleen aanzetten, de buttons deden niks. Ik hoorde alleen maar getik, en als ik hem schudde hoorde je de harde schijf continu opspinnen.

Dus ik vandaag weer schudden, waarna ik de harde schijf zijn laatste adem hoorde uitblazen. Dacht ik. Toen ik hem weer aanzette, spinde de harde schijf weer normaal en de iPod deed alsof er niks aan de hand was. Dus voor de mensen die ook een harde-schijf-probleem hebben: schudden tijdens het opstarten! :Y)

Echter, toen ik een nummertje koos, hoorde ik weer het doemgeluid: tikken. De mijne is dus echt dood. Dat wordt dus ff apple bellen en garantie claimen.

NOSIG

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Te hard geschud? |:(

Download my music on SoundCloud

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 08:31
Nou lekker zinvol dan :p

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

"Schudden voor gebruik" hadden ze in de handleiding moeten zetten 8)7

specs | 3360wP met SE3000

Verwijderd

Uhm een HD schudden is geen goed idee....zo is mijn HD ook gestorven...

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:46
Het schudden van een HD is vaak het laatste redmiddel als hij bijna dood is, meestal doen ze het dan nog een paar minuten. Omdat ze zelf niet meer kunnen opspinnen is de laatste schudding meestal genoeg, een tik daarna klopt prima dan valt hij weer stil en dan kun je het vergeten.

Ik denk dat het handig is dat ik dit topic sluit, want echt een geweldige tip is het natuurlijk niet meer :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.