Toon posts:

[ASROCK]..Zwart scherm..geen piepjes!?!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Mijn pc is zelf samengesteld. Amd athalon XP 3000+, 2x 512mb geheuegen, asrock k7vt4a, 2 harde schijven en een brander en een dvd lezer. Nou werkte alles goed, totdat ik een tijdje geleden een blauwe scherm kreeg met een of andere foutmelding. Toen starte de pc opnieuw op. Laatste tijd kreeg ik steeds meer last van die blauwe scherm en besloot ik de harde schijf te formatteren. Maar nu ik ieder keer probeer winXP te installeren krijg ik die blauwe scherm en kan ik niks meer. Ik heb 6 keer geprobeerd om hem alsnog te installeren, maar nu start de computer niet eens meer:

Als ik op de aan knop druk, krijg ik geen beeld op mijn scherm en geen piepjes..(uit ervaring weet ik dat asrock piepjes geeft bij fouten)...Iemand enig idee wat er aan de hand is??

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 10:00
Probeer is wat ander geheugen, misschien is dat kapot. Geef ook eens info over wat voor soort foutmelding je kreeg op dat blauwe scherm en in wat voor dll, sys oid.

28x 430Wp ZW Deye SUN-12K-SG04LP3-EU | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Thandor

SilverStreak

Lees de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door :)
Deze bevat veel nuttige informatie.

Maak voor het troubleshooten de PC zo kaal mogelijk. Zorg ervoor dat alle overbodige hardware (HDD's, optische stations, extra insteekkaarten zijn irrelevant voor de werking van een PC) niet aangesloten.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.