Gamen toch beter met een draadmuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23685

Topicstarter
Hallo allen,

Ik mag graag shoot em ups spelen zoals oa BF1 en 2 en recent nu ook CODUO.
Ik ben niet super goed maar ook niet super slecht. Een echte middenmoter dus.
Nu lees ik vaak dat een draadmuis toch verschil geeft met een draadloze muis ten aanzien van het fraggen maar ik heb dat eigenlijk altijd onzin gevonden, puur omdat ik me niet kan voorstellen dat die paar milliseconden iets doen met je spel. Maar feitelijk weet ik het niet omdat ik altijd draadloos game (MX1000).

Maar nadat ik gisteren tot vervelens toe ben afgeknald geworden ben ik me gaan afvragen of het dan toch wel iets uitmaakt.
Zijn er mensen die ervaring op dit gebied hebben (dus die het verschil hebben ervaren tussen draadloos en niet draadloos)? en maakt het wat uit?

Is het mogelijk dat ik meer frags maak indien ik ophetzelfde niveau blijf spelen als ik van draadloos naar draadmuis ga?

Met grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zoals je zegt, die paar milliseconden icm serververtraging maken niets uit.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-06 17:16

Bergen

Spellingscontroleur

Voor zover ik weet gold dat alleen voor de draadloze muizen van het eerste uur. Huidige draadloze muizen reageren heel soepeltjes, volgens mij merk je tegenwoordig absoluut geen verschil meer, maar het kan natuurlijk nooit beter zijn dan een bedraad exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Tijden lang vroeger Tactical Ops en UT gespeeld met wireless en om nou te zeggen dat het slecht ging, nee hoor en dat waren muzien van 3 jaar geleden ik denk dat er behoorlijk wat veranderd is qua snelheid enzo, misschien dat echt die hard spelers zich er druk om maken maar ik zou lekker een wireless muisje halen, geen gezeik met dat klote touw wat er aan zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141989

Idem als vorige, heb lang gespeeld met draadloos geen (merkbaar) verschil tov draad. Alleen moet je oppassen met je batterijen. Mijn (oude) draadloze muis die had elke 5-6 maand nieuwe batterijen nodig en natuurlijk was dat altijd rond 1 uur 's nachts in het midden van een spannend spel en nergens in huis batterijen te bespeuren...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 141989 op 22-11-2005 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
zijn draadloze muizen nog steeds zo zwaar, is echt de reden voor mij geweest om optisch met draadje te gebruiken. Geld die reden nog?

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 15:09

Initial G

f.k.a. GKLQuake

oe, elke 6 maand! :P

de precisie is imho wel minder, natuurlijk ook afhankelijk van de muis, maar ik heb met mijn logitech cordless optical wel dat de cursor soms wat trilt e.d. bovendien zit je meestal aan de USB refreshrate vast van max 100Hz dacht ik (met tweak), terwijl ik vroeger 200Hz had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:48

Cyphax

Moderator LNX
Zandor schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:54:
zijn draadloze muizen nog steeds zo zwaar, is echt de reden voor mij geweest om optisch met draadje te gebruiken. Geld die reden nog?
Tja het gewicht van een accu of batterijtje(s) komt er altijd bovenop, dus ze blijven voorlopig wel zwaarder. Is ook mijn grootste bezwaar tegen draadloos muizen.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54709

Steffy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:39:
~geen gezeik met dat klote touw wat er aan zit
Hier heb ik nou nooit wat van gesnapt......
Wat nou 'touwtje = beperkend'?
Je muis ligt toch altijd op dezelfde plaats, net als je toetsenbord?

OK, optisch ziet het er zonder draadjes netter uit, maar als je dat netjes wegwerkt....

Maar goed, ON topic maar weer;
IMHO met draadloos gamen is dat het wel degelijk verschil uitmaakt, ook al ben ik maar een moderate player, je merkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 15:30
Een van de zeker meewegend nadelen van draadloze muizen is het gewicht. Door de batterijen ligt dat hoger dan bij een 'draadmuis'. Bij sommige muizen worden tegenwoordig gewichtjes geleverd zodat je het perfecte gewicht kunt creëren.
Laten we trouwens ook hopen dat gamers een wireless muis hebben welke niet met BlueTooth werkt, want anders ligt het zeker aan het draadloos zijn. BlueTooth (ervaring met MS bluetooth muis) reageert erg laat (daarna beweegt hij wel goed en snel) maar de initiële beweging zie je pas iets later op je scherm. Iedere keer als je de muis weer x tijd niet beweegt heb je weer die initiële vertraging.

[ Voor 11% gewijzigd door Gody op 22-11-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-06 14:38

disjfa

be

Als ik mijn muis naar voren duw duw ik het touwtje verder onder het bureau. Als ik dan snel weer naar achter moet halen omdat er boven mij een sniper staat maar mijn muis vast hagt is die kogen in de achterkant van mn kop best naar :o

Maargoed niet iedereen zijn touwtjes blijvan vasthangen ;) :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:30
Volgens mij maakt het weinig uit al heb ik er wel 1 met staart :P (mx 310), simpelweg omdat die lichter zijn en dat ik dat dus wat relaxer gamen vind.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-03 17:06

Gamo

Research Before You Buy

de MX1000 is een van de betere wireless gamer muizen, en dit is omdat hij geschikt is gemaakt voor draadloos gamen wegens een hoge Hz rating van de zender en receiver. Met goedkope en oude muizen was het zker te merken, zelfs al in desktop omgeving, maar met Logitec kwaleits gamers muizen zit je harstikke goed.

En over dat je steeds werd gepwned? oefenenoefenenoefenenoefenen *iets drinken* oefenenoefenen

Life of a gamer by Teh_Pwnerer: www.purepwnage.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeroTech2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-08-2021

AeroTech2

The One doesn't excist

Mij maakt het wel uit ik heb het liefst een muis met draad.
Trouwens het is een bedrademuis geen draadmuis btw. :P
Ik merk zelf het verschil duidelijk tussen een bedrademuis en een draadloze muis...

\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

AeroTech2 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:12:
Mij maakt het wel uit ik heb het liefst een muis met draad.
Trouwens het is een bedrademuis geen draadmuis btw. :P
Ik merk zelf het verschil duidelijk tussen een bedrademuis en een draadloze muis...
Tussen wélke bedrade en wélke wireless dan? Tussen een MX510 en een Sweex Lameass wireless?

Logitec G7 bewijst dat wireless geen beperking hoeft te zijn, http://www.logitech.com/i...CRID=2464,CONTENTID=10716
Ikzelf ben de trotse bezitter van de bedrade MX510 en it never skipped a frame

oefenenoefenenoefenenoefenen.... _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Gamo op 22-11-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

hier eentje met een mx1000, en een vroegere balmuis met draad
Verschil geen draad die je tegen houd, goeie gewicht, niet te licht, zeer precies,
geen lag
alleen het nadeel zijn de batterijen

en ben wat hoger dan de middelbare gamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

disjfa schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:06:
[...]

Als ik mijn muis naar voren duw duw ik het touwtje verder onder het bureau. Als ik dan snel weer naar achter moet halen omdat er boven mij een sniper staat maar mijn muis vast hagt is die kogen in de achterkant van mn kop best naar :o

Herken het probleem. Heb ik maar opgelost door de staart in een lus te leggen op het bureau en het daarna (proximaal) de staart fixeren met de "staart/veter" van mijn toetsenbord (of heet dat anders bij een keyboard?). OK het blijft wat behelpen, maar het gaat!

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

BN schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:17:
[...]

Herken het probleem. Heb ik maar opgelost door de staart in een lus te leggen op het bureau en het daarna (proximaal) de staart fixeren met de "staart/veter" van mijn toetsenbord (of heet dat anders bij een keyboard?). OK het blijft wat behelpen, maar het gaat!
Mijn draad ook vastgetaped xD Mijn draad eindigt in een PS/2 poort die een refreshrate heeft van 200, ik behoef geen wireless voor gamen. Ik wil nog wel een wireless voor in bed liggen en film kijken :P

[ Voor 3% gewijzigd door Gamo op 22-11-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:16:
...

en ben wat hoger dan de middelbare gamer :P
Vanavond, tussen 20.00 en 23.00, Call of Duty 2 op IP: 80.56.12.234

Ik Zie Je Op Het Slagveld :)

[cLAN]Gen.Gamo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:57
Als je serieus op niveau een matches speelt dan kan een fractie van een seconden het verschil maken, draadloos zorgt altijd voor extra vertraging, daarom raadt ik het niet aan. Ik merk ook het verschil in een ping 50 of 80, je wilt gewoon geen vertraging.

Zelf heb ik ook totaal geen last van gebrek aan vrijheid met draad, muis komt sowieso nooit van zn mat.

Wat je ook vaak hebt is als je je draadloze muis een tijdje stil houdt, dat ie dan even op een soort van stand-by stand gaat. Als je dan plotseling een beweging moet maken reageert ie ook langzaam.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

ph4ge schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:26:
Als je serieus op niveau een matches speelt dan kan een fractie van een seconden het verschil maken, draadloos zorgt altijd voor extra vertraging, daarom raadt ik het niet aan. Ik merk ook het verschil in een ping 50 of 80, je wilt gewoon geen vertraging.

Zelf heb ik ook totaal geen last van gebrek aan vrijheid met draad, muis komt sowieso nooit van zn mat.

Wat je ook vaak hebt is als je je draadloze muis een tijdje stil houdt, dat ie dan even op een soort van stand-by stand gaat. Als je dan plotseling een beweging moet maken reageert ie ook langzaam.
Hier is een linkje met wat ik bedoelde, oftewel, draadloos hoeft geen beperking tezijn, ik krijg bijna het gevoel dat deze beter is als een bedrade muis!

http://www.logitech.com/i...CRID=2464,CONTENTID=10716

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Mijn ervaring is dat het totaal niets uit maakt. Bedrade muizen zijn helemaal passé als je het mij vraagt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb een hele tijd met een MX500 gedaan...
En ik heb pas de MX518 gekocht...

Erg fijn.. en de MX518 is erg licht.. daar hou ik wel van :P Alleen een toetsenbord moet weer z zwaar mogelijk...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05 16:58
Eigenlijk is het dezelfde kwestie als 60 hz vs 100+ hz (monitor) of als 8ms TFT en 16ms TFT. De één merkt het verschil wel, de ander niet.

Alle kleine beetjes bij elkaar maakt het wel uit. Toch heb ik al geen jaar meer een draadloze muis in de hand gehad, maar die ik in de hand gehad heb waren ronduit kut, en dat waren logitech muizen (vraag me niet meer welk type).

Waarom zou men anders muizen van 1600DPI en 1ms/1000hz verkopen als je het toch niet merkt tegenover 400DPI/12ms/100hz ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Gamo schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:21:
[...]

Vanavond, tussen 20.00 en 23.00, Call of Duty 2 op IP: 80.56.12.234

Ik Zie Je Op Het Slagveld :)

[cLAN]Gen.Gamo
Sorry alleen bf2 :P of BF1942 eh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-06 20:39

Karel V

Een simpele ziel

disjfa schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:06:
[...]

Die problemen had ik eerst ook.
Dat is ook de reden dat ik op het draadje een zwaar gewicht heb gezet. Daardoor blijf ik evenveel draad houden en zakt het niet van tafel af. Zodoende kan ik met een gerust hart mijn muis naar voren duwen en vervolgens zonder problemen weer met een ruk naar achter trekken zonder dat het blijft haken :)

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Tussen een nieuwe draadloze muis of een nieuwe muis met draad zit geen enkel verschil bij het gamen.

Naar mate de muis zonder draad ouder wordt, is mijn ervaring dat deze signaalsterkte verliest. Hierdoor kan hij minder secuur bewegen. Dit is bijzonder irritant bij zowel FPSen als RTSen. Bij muizen met draad heb ik dit minder.

Als je ieder jaar je muis vervangt, zou een muis zonder draad ook moeten kunnen, maar ik ben niet van plan iedere 12 maanden een muis van 60 euro aan te schaffen.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

Als ik BF2 had wou ik het alsnog.. maarjah, net een iPod dus geen $$ (dollars) meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:08

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Bor de Wollef schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:32:
Mijn ervaring is dat het totaal niets uit maakt. Bedrade muizen zijn helemaal passé als je het mij vraagt.
Dat idee deel ik niet. Zelf game ik niet op de PC, maar ik vind het wel fijn om met een lichte optische muis te werken. Een draadloze met relatief zware batterij vind ik persoonlijk minder. Het nadeel van een muis met staart kan zijn dat het snoer aan je muis trekt. Oplossing: Zorg dat je "voldoende" snoer op je tafel hebt liggen (niet teveel, niet te weinig) en plak het even vast met een klein plakbandje.

Als je een Wacom tablet hebt met zo'n muis dan heb je een lichte muis en toch draadloos, misschien ook een optie, hoewel ik niet weet in hoeverre die muizen echt lekker gamen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

m33p schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:38:
Eigenlijk is het dezelfde kwestie als 60 hz vs 100+ hz (monitor) of als 8ms TFT en 16ms TFT. De één merkt het verschil wel, de ander niet.
Als je door lag van je muis sterft, dan merk je het wel xD Als je voelt dat je beperking het reageren van je muis is moet je er wat aan doen, maar vaak ligt het aan jezelf (al helemaal bij een MX1000 :))
Waarom zou men anders muizen van 1600DPI en 1ms/1000hz verkopen als je het toch niet merkt tegenover 400DPI/12ms/100hz ofzo?
om deze dingen voornamelijk --> $$

[ Voor 39% gewijzigd door Gamo op 22-11-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:52
Ik ben overgestapt van een Logitech MX700 naar een Razer Copperhead(2000DPI).
Het verschil in precisie kun je toch wel merken.En ook lange game sessies die met de MX700 men arm vermoeiden zijn er niet meer.
Dat probleem met de kabel die je moet terugtrekken is simpel optelossen met wat powertape.
Werkt hier prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo

Gamo

Research Before You Buy

SwornEnemy schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:44:
Ik ben overgestapt van een Logitech MX700 naar een Razer Copperhead(2000DPI).
Het verschil in precisie kun je toch wel merken.En ook lange game sessies die met de MX700 men arm vermoeiden zijn er niet meer.
Dat probleem met de kabel die je moet terugtrekken is simpel optelossen met wat powertape.
Werkt hier prima zo.
Heb je ook ervaringen met andere high end muizen? Die copperhead heeft twee grote knoppen, maar ik heb liever méér knoppen zoals op de MX510. Heb je hier (toevallig) ervaring mee? Ben benieuwd of die muis echt zo geweldadig goed is, of dat het marketing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23685

Topicstarter
bedankt voor de reacties.
Dacht het eigenlijk al wel.

Inderdaad: oefenen-oefenen-oefenen-vloek-oefenen-oefenenen nog eens oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:57
Gamo schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:48:
[...]

Heb je ook ervaringen met andere high end muizen? Die copperhead heeft twee grote knoppen, maar ik heb liever méér knoppen zoals op de MX510. Heb je hier (toevallig) ervaring mee? Ben benieuwd of die muis echt zo geweldadig goed is, of dat het marketing is.
Volgens mij heeft een copperhead net zoveel knoppen, mijn diamondback heeft er iig al 7 :). Ik heb persoonlijk slechte ervaring met Logitech en kies dus altijd voor Razer. Vooral de daimondback was zn tijd vooruit.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik game met een MX900 (ja, bluetooth) en heb alleen dat mijn muis niet reageert in de eerst 3seconden dat ik in windows inlog. Daarna heb ik eigenlijk nooit last van dat mijn muis is "slaap mode gaat" pc start op in windows, aap pakt muis uit de oplader, dat idee.

Verder is hij idd wel zwaarder dan een muis met een kabeltje... maar ik moet eerlijk zeggen, mij stoort het niet. Je went aan je muis dus of hij dan ligt is of zwaar, maakt niet uit (bij mij dan).

Ik heb vroeger altijd kabel gehad en nu draadloos en ben niet slechter of beter geworden in gamen daardoor. Voor mij is het goed genoeg en als te slecht ben, komt dat omdat ik het gewoon (veelste) weinig doe. Niet vanwege mijn muis. Als ik 24/7 1 game speel en verlies dan nog steeds, dan ga ik mischien wel eens denken dat het aan mijn muis ligt (of andere hardware onderdelen).

Ook kan je ondergrond bepalend zijn bij een optische muis. Maar ik denk dat het aan je skills ligt :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Zandor schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:54:
Net als anderen vind ik dit ook het grootste bezwaar van draadloze muizen.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:51
Blaatschaap11 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:43:
[...]

Net als anderen vind ik dit ook het grootste bezwaar van draadloze muizen.
Bij de MX1000 kun je de gewichtjes er uit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 15:04
Ik ben zelf ook de trotse eigenaar van een MX1000.
Toen ik hem net had ook altijd zo van "jezus, wat is die zwaar", en "jezus, wat is die groot". Tegenwoordig vloek ik meer op school-muizen, klote dingen zijn zo licht als de tering, en ik moet mn hand bijna helemaal samenknijpen om hem goed vast te pakken:
De MX1000 kan misschien even wennen zijn, maar hij is echt super-relaxed als je hem langer hebt.

Van response merk ik echt niks, ik heb jarenlang een goede bedrade muis gehad, en moet zeggen dat er echt geen verschil in zi, in ieder geval niet merkbaar. Ook als hij in standby gaat omdat je een tijdje niks doet is ie binnen no-time weer actief. Ik merk wel dat er een kleine vertraging inzit, maar die is zo klein dat het niks uitmaakt. Hij gaat ook echt alleen maar uit als ie echt niet gebruikt wordt. Je hoeft niet bang te zijn dat hij uitgaat tijdens het stilhouden van een sniper, want die laser is zo gevoelig dat ie elke miniscule beweging in je hand wel merkt ;)

de enige bezwaren die ik heb tegen de MX1000 is dat dat scrollding wel erg gevoelig is en soms al reageert voordat hij het 'tikje' voorbij is, en de accu is een beetje verkeerd gedacht. Het lijkt heerlijk om nooit batterijen te hoeven wisselen. Gewoon snachts ding in de lader en je kan er weer tegenaan. Helaas vergeet men (ik, en mijn pa heeft het ook met zijn mx1000je) wel eens dat ding in de lader te stoppen, en dan gaat dat beruchte rode lichtje branden na 3 dagen lekker werken ;)

Maar los daarvan vind ik dat draadloos echt niet minder is dan bedrade muizen. En mensen die denken van wel, die moeten eerst eens de MX1000 proberen voordat ze een oordeel vellen!

EDIT:
Nog even over bedrade muizen: het trukje van draadje vastzetten heb ik ook vaak geprobeerd, maar het draadje is toch een draadje en als je hem dichterbij dat tapeje haalt wil die krommen, en dat koste bij mij altijd merkbaar meer moeite... Klinkt beetje raar, maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door TheBlasphemer op 23-11-2005 22:49 ]

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:40

Clush

Do as I say...

TheBlasphemer schreef op woensdag 23 november 2005 @ 22:48:
EDIT:
Nog even over bedrade muizen: het trukje van draadje vastzetten heb ik ook vaak geprobeerd, maar het draadje is toch een draadje en als je hem dichterbij dat tapeje haalt wil die krommen, en dat koste bij mij altijd merkbaar meer moeite... Klinkt beetje raar, maar hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ;)
ja. daarom moet je hem ook in een lus leggen... dan heb je geen extra weerstand als je hem naar boven beweegt.

... not as I do.

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 15:04
Clusharaw schreef op woensdag 23 november 2005 @ 23:39:
[...]

ja. daarom moet je hem ook in een lus leggen... dan heb je geen extra weerstand als je hem naar boven beweegt.
Ah, op die manier ;) Mwja, misschien werkt dat wel, maar ben er nog altijd van overtuigd dat draadloos lekkerder is :P
Dacht in eerste instantie dat men met "in een lus" bedoelde om hem ergens omheen te leggen...

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
mx1000 is zeker 1 van de betere (Zo niet de beste) draadloze gamingsmuizen hij is echt wel goed hoor
ik had voorheen een mx310 en had was idd wel eerst wennen de groote etc maar nu own ik gwn de meeste mensen met mijn mx1000
Pagina: 1