Toon posts:

[XP] Netwerk paswoord bewaren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn windows xp machine heb ik een gemapte netwerk drive naar een andere windows xp machine. Nu krijg ik sinds kort telkens de melding dat windows niet kan inloggen op de netwerk drive.

In het verleden had ik gewoon save password and username aanstaan en dit werkte perfect, ondanks dat er niets aan de accounts is veranderd moet ik nu steeds om in te loggen op de gemapte drive mijn username en paswoord invullen, maar heb niet de optie om dit op te slaan.

Weet iemand hoe je of alle details voor de gemapte drive weggooit of hoe je het vinkje save password aanzet.

In google en hie rop het forum vind ik alleen maar de vraag waar windows ze opslaat, ik moet alleen weten hoe ik het weer aan zet.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:55

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Weet niet als het werkt hoor:
Internet Explorer -> Extra -> Internet-Opties -> Inhoud -> Autoaanvullen -> Formulieren en wachtwoorden wissen. Dan kan je ze later weer opslaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 22-11-2005 11:33 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat, let hier aub ook zelf op :)

Verwijderd

Topicstarter
zal er de volgende keer op letten bedankt voor het attent maken er van.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 19:31
Heb hetzelfde gehad, maar dan anderom.

XP wilde nooit mijn wachtwoord onthouden van een netwerkshare, tot ik eens mijn loginnaam pre-fixte met mijn computernaam. Sind sik met
code:
1
Computernaam\Gebruikersnaam
inlog ipv
code:
1
Gebruikersnaam
onthoud hij het wachtwoord wel.