Leveringstijd voor kabelaanbieders?

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 13:01
Mede tweakers,

Ik ga binnenkort verhuizen en wil voorlopig nog geen vaste telefoonaansluiting nemen...
Om te internetten ben ik dan dus verplicht om dit te doen via de kabel.
Ik vroeg me af wat de gemiddelde levertijd van een doe-het-zelfpakket van casema of wanadoo precies is?

Ik heb zelf al gezocht over deze tijden maar heb daar vooralsnog vrij weinig over kunnen vinden...

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Bij @home staat het gewoon op de site:

http://www.home.nl/producten/faq/internet/?item=db5116

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als je eenmaal een kabelaansluiting hebt, is internet ook vrij snel geregeld. Ik weet dat zowel @home als Chello redelijk snel zijn met oplevering, iig sneller dan de meeste ADSL aanbieders.
Ik ken zelfs iemand die dusdanig lang in de wachtrij stond voor ADSL (Versatel, uiteindelijk heeft ie speedlinq genomen omdat het een zooi bij versatel is), dat ie in de 2 maanden dat ie zonder internet zat gewoon een proef@home pakketje breedband heeft aangeschaft :P

Verwijderd

zolang je maar geen multikabel neemt
wat een vreemde gasten zijn dat... die willen gewoon geen nieuwe klanten volgens mij

drama ten top als je internet gaat aanvragen
ze raken echt alles kwijt wat je per mail, fax of post naar ze toestuurt
en zelfs het opsturen van een doe-het-zelf pakket duurt minimaal 3 weken

Verwijderd

bij mij duurde het drie weken.

vraag het wel telefonisch aan, en niet via internet, bij mij waren ze namelijk mijn gegevens kwijt geraakt |:(
ze hebben namelijk al een tijdje een nieuw klantensysteem (en dat hebben ze geweten ook :Y) )

toen ik hierover echter had gebeld (na twee weken nog geen brief) stond er binnen een week een monteur op de stoep, en werkte de verbinding binnen 5 minuten.

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 09:22

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

zolang je maar geen multikabel neemt
Wil je misschien ook geloven dat niet iedereen die mening deelt :) Instalatie is meestal binnen 2-3 weken en het netwerk is nog altijd echt goed. 2,5mB/sec met het 22mbit abbo.
ze hebben namelijk al een tijdje een nieuw klantensysteem (en dat hebben ze geweten ook )
Wie is ze ;) Multikabel gebruikt volgens mij nog steeds dezelfde systemen. (Weet dat eigenlijk wel vrij zeker)

Maar goed..misschien moet de TS eerst even aangeven in weke regio hij gaat wonen....

[ Voor 49% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2005 12:04 ]

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

@home is gemiddeld 1,5 week, vanaf het moment van aanmelden (bij de dealer) tot opgeleverde lijn.

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-02 13:01
@home is bij mij niet beschikbaar dus ik ga waarschijnlijk voor Wanadoo Cable of Casema, zijn die levertijden daar ook 1,5 tot 2 weken?

Thnx voor de replies
Pagina: 1