Toon posts:

[NFS:MW] Blauw scherm bij opstarten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan het spel wel installeren en heb het zelfs al gespeeld maar door en fout moest ik opnieuw installeren partitiie per ongeluk geformateerd ( verkeerde partitie bah ) en nu heb ik het weer geinstalleerd maar kan ik het niet opstarten want ik krijg steeds het blauwe scherm van windows xp (scherm des doods zeg maar ) en dan start me pc weer opnieuw op gebeurd elke keer of ik nu gewoon nfs mw kies of de safemode van het spel elke keer weer dat blauwe scherm tewijl al mijn andere spellen het gewoon perfect doen . die ik dan niet heb geformateerd :'( :'(

kan iemand mij misschien helpen A.U.B

mijn dank is groot voor alle hulp _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wat zijn je exacte specs en wat staat er in dat blauwe scherm? Probeer eens je videokaartdriver te updaten naar de nieuwste versie en installeer het spel ook eens opnieuw.

[ Voor 47% gewijzigd door AtleX op 22-11-2005 10:42 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
dat kan ik dus niet lezen omdat me pc gelijk afsluit en ik heb al de nieuwste driver voor me videokaart me geluidskaart en me moederboard opnieuw geinstalleerd met nieuwe direct x 9.oc maar niks helpt :'( man ik hoop dat het volledige spel het wel doet anders ben ik zwaar de klos

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 10:36

Phreak

KTM SuperDuke

Dat je pc opstart bij een blauw scherm dat kan je uitschakelen.
Dit kan je doen door de volgende stappen:

Rechtermuisknop Deze Computer > Eigenschappen.
Opstart en herstelinstellingen > Instellingen
Bij Systeemfouten staat "De computer automatisch opnieuw opstarten"
Daar het vinkje uitzetten en op 2x op Ok klikken.
Dan kan je wel de code opschrijven.

Blyatifull

Verwijderd

Topicstarter
het heeft dus wel met me display driver temaken maar die heb ik geuninstalled and weer opnieuw geinstalleerd

STOP: 0X0000008E (0X0000005 ,0XBFA66788 ,0XB2EBA95C ,0X0000000 )

NV4_disp.dll Adress BFA66788 Base at BF9D3000

Datestamp 436c19dd

wat dit betekend weet ik, dus niet ;( ;(

Verwijderd

Topicstarter
bah dus weer opnieuw geuninstalleerd die nvidia drivers and opnieuw geinstalleerd and nu geeft die steeds in demo.exe is een fout op getreden en moet worden afgesloten aaarrrgggg word helemaal gek hier ik wil racen :'( :'( nouja gek was ik toch al zegt me vrouw

AppName: speeddemo.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: speeddemo.exe
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 0024a195

dat zegt het in ieder geval

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 12:16 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:19

Fuelke

Forza Ferrari

Gebruik eens wat leestekens in je zinnen, dit is nogal onleesbaar. En ik zie nog steeds geen systeem specs

[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 22-11-2005 12:49 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
ok sorry .

Mijn specs staan onder in mijn posts , Ik zou verder niet weten wat ik er neer zou moeten zetten ?

Vraag me niet hoe want ik heb zelf geen flauw idee maar het probleem is verholpen . mag ik u allen vriendelijk danken voor de hulp _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 15:12 ]

Pagina: 1