[XP] Bestand FIFA06.MDF niet te verwijderen*

Pagina: 1
Acties:

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-02 08:09
hey,

volgende situatie, een vriend van me broer was opzoek naar een bepaald bestand verder weet ik ook niks iig.. had hij het volgende bestand gedownload : FIFA06.MDF

Het bestand was echter niet nodig, maar verwijderen lukt niet. Dan denk je natuurlijk ow gewoon zon virus geval die als programma actief is: afsluiten die handel en verwijderen... Echter na het controleren van mijn processen staan er geen vreemde tussen...

Dus ik dacht even opstarten in veilige modus en alsnog verwijderen..(ook hij stond hij niet tussen de processen) maar weg wilde hij niet,, hij was in gebruik volgens windows.. Naam wijzigen en dan verwijderen etc kan allemaal niet.. hij is zogenaamd echt in gebruik..

Op google was helemaal niks te vinden alleen dat het waarschijnlijk een bittorrent bestand is.. in GoTsearch vond helemaal niks.. heeft iemand een programma dat radicaal kan verwijderen of iemand een oplossing voor dit probleem?(overigens de virusscan vind niks)

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Heb je die file niet per ongeluk nog gemount? (bv in Daemon Tools ofzo?)

Verwijderd

.MDF file kun je branden .. of mounten ,(virtuele schijf) mischien is dat laatste het probleem ..
Mischien is het zo dat de vriend van je broer die .MDF file heeft gemount..
Dan is het logisch dat je hem niet zomaar kunt weggooien want dan ziet hij hem als een schijf..

Gebruik je Alcohol , of Deamon Tools. op je computer.? oid iig waarmee je mdf formats kan mounten.
Als je een van de programmas gebruikt zal ik tog even kijken of hij niet gemount is. en anders even Unmounten.

Je kan ook checken door Deze Computer > en dan even kijken of daar een Fifa2006 virtuele schijf is aangemaakt

dan is het bovenstaande niet nodig als er niets staat..

Just an idea...

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56
Anders start je toch gewoon in Veilige Modus? Dan kun je hem zeker verwijderen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

@ The___Virus: dat heeft ie al geprobeerd, staat in z'n startpost.

En staat hier niks tussen?
http://gathering.tweakers...rwijderen&where=Dit+forum

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ga even met "Process Explorer" van SysInternals aan de gang - hiermee kan je ergens op "Find handle" clicken, en dan de filename inrammen, je ziet dan welk process die file gelocked heeft, en je kan hem eventueel ook proberen te sluiten :)

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-02 08:09
hey,

ja ik d8 eerst dus niet dat hij gemount was, want was maar 1 mb.. bleek dus wel het geval te zijn.. iig :) dat was het dus ff met daemontools ff alle drives unounten, en weg was ie :)

wist niet dat je hem evengoed niet kon verwijderen in veilige modus.. goed om te onthouden dus
bedankt tweakers:)

[ Voor 19% gewijzigd door BlackHawkDesign op 23-11-2005 14:42 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In veilige modus zal je hem vermoedelijk enkel kunnen verwijderen omdat er op dat moment minder processen zijn die het bestand in gebruik kan hebben.

Er is op zich niets 'speciaals' aan safe modus dat dit extra faciliteert ofzo :)
Pagina: 1