Apple-bashing nieuwsbericht over iTunes

Pagina: 1
Acties:

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Gezien de inhoud van het artikel lijkt mij de kop bij "
Apples oogappel blijkt groot, lek en in overtreding" erg overtrokken.

Het blijkt te gaan over:

- Een marktonderzoek waaruit blijkt dat iTunes de grootste is (hoewel minder groot dan door een ander bureau gemeld)

- Een (inmiddels opgelost) beveiligingsprobleem met een oude versie

- Een twijfelachtige patent-claim zoals we de laatste tijd zo vaak gezien hebben.

Vandaar ook dat de kop bijzonder suggestief is. Natuurlijk wordt de toon al gezet door het woord 'oogappel' te gebruiken voor iTunes in plaats van een objectieve term. Deze term geeft het hele nieuwsbericht al een cynische toon.

Kunnen jullie de kop aanpassen zodat deze neutraler de inhoud van het bericht weergeeft en rekening houdt met de inhoud van het nieuwsbericht?

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik ben zo vrij geweest de titel enigszins bij te sturen. Voor verder inhoudelijk commentaar verwijs ik naar de auteur van het bericht en/of de hoofdredacteur die hier wel nog zal reageren.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vind deze nieuwe titel in combinatie met het artikel eigenlijk wel prima en beter passend bij de inhoud. Dus wat mij betreft opgelost :) .

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:58

Inge Janse

post-l33t

Harm schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:07:
Ik vind deze nieuwe titel in combinatie met het artikel eigenlijk wel prima en beter passend bij de inhoud. Dus wat mij betreft opgelost :) .
Het was mijn origineel mijn kop, en de nieuwe versie is inderdaad beter.

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Linkjes zijn tof.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.