Tussentijdse evaluatie Kroeg

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Kunnen jullie modje ons usertjes misschien eens vertellen hoe de zaken er momenteel voorstaan?? Doen we't goed of gaan we richting devnull met onze kroeg?

• witchdoc
geen commentaar wil zeggen dat jullie tevreden zijn he jongens (en meisjes)

edit: hier moest dus eigenlijk nog een ":P" bij

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Geen commentaar binnen een half uur wil gewoon zeggen dat de modjes nog even niet langsgeweest zijn ;)

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:17

uibeltje

Idiotheque

die zijn druk bezig om slotjes te hangen in de kroeg ;)

Volgens mij doen we het aardig goed :)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Die twee opmerkingen spreken elkaar wel enigzins tegen zou ik toch zeggen :).

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:17

uibeltje

Idiotheque

Dat 1e was ook een geintje ;)

Het gehalte slotjes zal in de kroeg wel altijd hoger blijven als in de andere fora maar volgens mij zijn de adjes en modjes wel tevreden (hoop ik) :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Te vroeg om conclusies te trekken

In het verleden ging het ook steeds de eerste paar dagen na een maatregel goed, en zakte het langzaam weer af. Het moet structureel goed zijn zonder al te idiote inspanningen te vergen van de moderators om de proeftijd te overleven

• witchdoc
Op donderdag 18 januari 2001 20:12 schreef Daniel Kegel het volgende:
Te vroeg om conclusies te trekken

In het verleden ging het ook steeds de eerste paar dagen na een maatregel goed, en zakte het langzaam weer af. Het moet structureel goed zijn zonder al te idiote inspanningen te vergen van de moderators om de proeftijd te overleven
wil dat nu zeggen dat het voorlopig goed gaat?
Persoonlijk vind ik het onzingehalte erg hoog, maja, als de modjes niet sluiten en bannen dan blijft het zo (als het al niet erger word).
Die harde hand die was 'beloofd' zie'k eigenlijk ook niet echt. Ook SG bevat nogal onzin (Zijn zwart en wit kleuren? ?)
Maarja, hier wordt weinig richting kroeg verscheept, dus eigenlijk gaat't goed..
Maar dat geloof ik toch niet echt.. dus noujah.. / me is bang

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

'k Vind het slecht gaan.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Zo das duidelijk

En waarom?

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

't Niveau is nauwelijks omhoog gegaan, er zijn al een flink aantal bans gevallen. Het is gewoon nogsteeds het Onzinforum in een ander jasje, en dat is niet de bedoeling.

Verwijderd

volgens mij blijft het altijd een soort van onzinforum, zeg maar het,: je mag wel onzin posten maar geen complete onzin posten forum)!.
zolang SG er naast staat blijft het altijd een soort van onzin. SG is namelijk bedoelt voor serieuze onderwerpen, got kroeg dus niet. wat hou je dan over.... juist, een soort van onzin maar geen totale bullshit..

ik zie het als een soort gedoogbeleid. zo van: je mag geen geen XTC pillen mee naarbinnen meenemen, maar je mag ze binnen wel laten testen..

hier geld: je mag geen onzin posten, maar wel onzin repleys geven.. zoiets :?

• witchdoc
mja, als het effectief de bedoeling is dat de kroeg onzin-loss zal geraken dan kan je't evengoed nu al dicht doen (ik volg hier de argumentatie van dicaprio).

Ik dacht okk eigenlijk dat deze proefperiode bedoelt was om te kijken of de 'echte' kroegmensen binnen de kroeg te houden ipv alle andere fora te vervuilen.

En euhm.. rick.. hoeveel die-hard onzinners zijn er? had je echt verwacht er met 20 bans vanaf te raken? Mja, als je altijd moet overleggen is bannen natuurlijk VEEL werk.. weeral: bans veel makkelijker uitdelen.
eneuhhm.. als je niet tevreden bent over het niveau binnen de kroeg zelf, snap ik niet goed waarom er niet meer slotjes uitgedeelt worden.. lijkt mij dat je dan de mods even fatsoenlijker moet duidelijk maken wat jullie zichten hierop zijn.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 19 januari 2001 01:55 schreef RickJansen het volgende:'t Niveau is nauwelijks omhoog gegaan, er zijn al een flink aantal bans gevallen. Het is gewoon nogsteeds het Onzinforum in een ander jasje, en dat is niet de bedoeling.
Mee eens...
Op vrijdag 19 januari 2001 08:39 schreef poohbeer het volgende:mja, als het effectief de bedoeling is dat de kroeg onzin-loss zal geraken dan kan je't evengoed nu al dicht doen
Zo had ik het ook liever gezien...

• witchdoc
Op vrijdag 19 januari 2001 09:41 schreef Tom het volgende:
Zo had ik het ook liever gezien...
ik niet ;(

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind de Kroeg ook niet echt een verandering, en ik denk dat je nu al best een voorlopige conclusie kan trekken, als het nu niet goed gaat, waarom zou het dan over 2 weken wel goed gaan :?

Ook het aanstellen van extra modjes enzo blijft belachelijk, de GoT-Kroeg blijft een Waak-Kroeg.
Pagina: 1