Toon posts:

Dual monitor: geen signaal meer? Of resolutie probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds juni een laptop (Acer Aspire 1692: http://www.kieskeurig.nl/...9CA85C125701B004199E0.htm) in combinatie met een XEROX scherm (http://www.xerox-displays.com/7series.html).

Ik heb de laptop afgelopen week op reis meegenomen. Nu heb ik, net als eerdere keren, de kabel aangesloten op mijn laptop, maar verschijnt er geen beeld. De powerled blijft knipperen, wat als ik het goed heb, duidt op geen signaal.

Ik zo niet zo goed weten wat voor info hier van toepassing zou kunnen zijn, maar laat ik beginnen met dit:
Windows XP,
Ultramon voor het dual gebeuren,
2e monitor staat op 60 hz / 75 HZ, 800x600 / 1024x800, geprobeerd, maar geen beeld.

Ik heb het idee dat het ligt aan het feit dat hij op 1280x1024@75Hz ingesteld moet worden, maar ik kan de 1280x1024 niet selecteren (geen optie).

Heeft er iemand tips?
Alvast heel erg bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Vanuit de manual van mijn montor die ik eindelijk gevonden heb:
The LED indicator is blue when the monitor operates
normally and will flash when in power saving mode. When
the monitor is off, the LED turns dark.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de monitor van de power saving mode haal?

Verwijderd

Topicstarter
Een update: ik heb de monitor nog niet aan de praat gekregen. De monitor aan een andere computer gehangen met hetzelfde resultaat: zodra ik het scherm aan doe hoor je een piep (die er altijd al was bij het aanzetten), zie je het beeld vullen met zwart, en vervolgens gaat het power ledje knipperen. Het blijkt dat dit precies hetzelfde ook gebeurt wanneer ik de monitor niet aansluit aan een computer.

Inmiddels met Xerox gebeld (van hier naar daar verwezen) en uiteindelijk Xerox Duitsland gebeld voor de support van de schermen. Ze konden mij geen technische hulp geven, informatie kon alleen gegeven worden over reparaties en innamens.

Het lijkt me echt heel sterk dat de monitor het opeens niet meer doet, zonder dat er gebruik van is gemaakt afgelopen week..? Heeft iemand misschien nog wat tips voor mij, ik zou echt heel graag de monitor willen gebruiken.. Alvast bedankt!