nog niet eens een motivatie voor nodig:)
Verwijderd
Verwijderd
die is ook eruuggh :9~:):P
Wat weten jullie van de Grafische engine, speelbaarheid, geluid, houdbaarheid?
NOLF trekt mij ook best wel, maar wacht meestal wel tot de meeste bugs verholpen zijn.
btw: heb de meeste reviews gelezen op officiele en non-officiele game-sites, alleen hoor liever de ervaringen van de echte 'Gamers'.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Deus Ex = Unreal Engine
Hitman = een of andere koele nieuwe engine
Verwijderd
Hitman heeft ook wel iets, maar het is erg frustrerend dat je niet kunt saven tijdens een level. Heb je het level bijna uitgespeeld, staat er opeens een mannetje met een uzi achter een deur en tada... mag je weer opnieuw beginnen.
Elite Force ziet er gelikt uit, maar dat speel je echt veel te snel uit. Maar opzich speelt het wel lekker, maar mijn favoriet is toch echt Deus Ex. Echt een aanrader!
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Hitman is.. saai en idiote controls, elite force is iets te.. quakerig, maar dan in een ander tintje.
Echt, Ik heb alle spellen die in deze thread zijn genoemd gespeelt, en ik vond Deus Ex en NOLF echt top spellen! Ik geef ze beide een 9.5/10!
ben het helemaal eens met minus0ne:)Op zaterdag 20 januari 2001 11:34 schreef minus0ne het volgende:
Deus Ex en No One Lives Forever, serieus, dit zijn de twee chillste single player FPS's spellen ooit! HEEL LANG, allebei, mooie gfx, leuk en goed verhaal, echt, dit zijn ontzettende aanraders!
Hitman is.. saai en idiote controls, elite force is iets te.. quakerig, maar dan in een ander tintje.
Echt, Ik heb alle spellen die in deze thread zijn genoemd gespeelt, en ik vond Deus Ex en NOLF echt top spellen! Ik geef ze beide een 9.5/10!
Verwijderd
Amen bruthaOp donderdag 18 januari 2001 19:41 schreef aftermath het volgende:
als je toch van dit soort spellen houd probeer no one lives forever eens
die is ook eruuggh :9~:):P
Dat en Deus Ex zijn de twee beste single player FPS's ooit. PUNT.
Verwijderd
Het is zooo super tof, spioneren sluipen knifen! En natuurlijk op zn tijd een potje knallen! Supemooie levels! Vooral hongkong vond ik superruig! Echt de moeite waard!
Zelfs voor 200 piek is dit spel het nog waard!
Alle straten enzo zijn met behulp van blauwdrukken gemaakt(ja niet allemal natuurlijk, maar wel veel)!
Het is inderdaad een veelzijdig spelletje, upgraden van wapens, knallen, stealthy de vijand benaderen etc.
Maar wat ik ook moet opmerken is dat de Game-engine niet echt voor de Geforce gemaakt is.
Vind eerlijk gezegd de graphics beetje povertjes.
Maar ondanks dat is het best een goed spel, maar mag best de Geforce wat beter ondersteunen.
Of zijn er mensen die er een oplossingen voor gevonden hebben?
Btw: Laatste patches geinstalleerd incl de D3D upgrade.
Verwijderd
Voor die games engine is een simpele oplossing! De detonatro 3 drivers installeren(voorkomt het wegvallen van textures!Op zaterdag 20 januari 2001 16:16 schreef Dutcho het volgende:
Ik heb onderhand dus Deus ex gekocht, gespeeld en heb al enige meningen gekregen.
Het is inderdaad een veelzijdig spelletje, upgraden van wapens, knallen, stealthy de vijand benaderen etc.
Maar wat ik ook moet opmerken is dat de Game-engine niet echt voor de Geforce gemaakt is.
Vind eerlijk gezegd de graphics beetje povertjes.
Maar ondanks dat is het best een goed spel, maar mag best de Geforce wat beter ondersteunen.
Of zijn er mensen die er een oplossingen voor gevonden hebben?
Btw: Laatste patches geinstalleerd incl de D3D upgrade.
En de D3d patch van de deusex site downloaden!
Gebruik absoluut geen Opengl in Deus ex(dat werkt slecht, de tekst valt weg en D3d is er veel mooier(wel het enige spel waar dat voor geld)!
(meesterlijk spel!)
Deus Ex vond ik wel leuk, maar beetje saai soms... Vind persoonlijk nolf kooler.
Neuh, dat geldt bij mij voor alle Unreal en UT engine spellen. (dat D3D beter is dus)Op zondag 21 januari 2001 12:35 schreef Ro2 het volgende:
Gebruik absoluut geen Opengl in Deus ex(dat werkt slecht, de tekst valt weg en D3d is er veel mooier(wel het enige spel waar dat voor geld)!
MacBook Pro (mid-2010) || 2.4 GHz Core 2 Duo || 2x2GB || 64 GB OCZ Vertex + 640GB Samsung HM641JI || Eizo S2232WE-BK || Bose Companion II
Verwijderd
Deus Ex is een van de zeer weinige fps waarbij ik 3 keer overnieuw ben begonnen.
En Deus Ex is met alles op high best te pruimen, maar het blijft de unreal engine, dus een beetje verouderd en het snelst met een 3dfx kaart. Maar dat mag het speelplezier niet drukken, voor je het weet kijk je niet meer naar de graphics, maar ben je fulltime aan het denken hoe je het volgende probleem weer gaat oplossen
dikzak
Verwijderd
Nolf =Op maandag 22 januari 2001 10:25 schreef Aeon het volgende:
NOLF bugs? ik heb daar nix van gemerkt. Er is wel een patch uit.
(meesterlijk spel!)
Deus Ex vond ik wel leuk, maar beetje saai soms... Vind persoonlijk nolf kooler.

heb em gespeeld en uitgespeeld maar NOLF is saaier dan Deus ex.....
maar Hitman heb ik wel gespeeld, en ik als strategie liefhebber vind het echt een fantastisch spel
hitman is gemaakt met de Glacier-engine, ontwikkeld door Io-interactive, denk ik.
ze zijn nu in ieder geval wel bezig met een deel 2 van hitman en het verbeteren van de engine.
/edit linkje bij http://www.3dactionplanet.com/features/firstlooks/hitman2/
elite froce en deus ex heb ik nooit gespeeld.
Q: When he went, had you gone and had she, if she wanted to and were able, for the time being excluding all the restraints on her not to go, gone also, would he have brought you, meaning you and she, with him to the station?
Verwijderd
Waarom haal je zo'n oud topic omhoog?Op woensdag 27 juni 2001 19:57 schreef AntonicKnight het volgende:
Elite Force zeker het beste, daarna Hitman (coole wapens, niet te makkelijk) en Deus Ex heb ik nooit gespeeld
Of omdat de spelen onderhand een stukje nostalgie zijn geworden
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Zit er nu zelf aan te denken om Deus Ex weer eens te installeren
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Wat is het nut van het omhoog schoppen van dit topic?
none takenVolgens mij kun je elite force pas echt heel erg leuk vinden als je een star trek fan bent. Ben ik dus niet en ik vind de "acteurs" maar een stelletje losers, no offence to alle startrek fans
mareeh, wat is er mis met seven_of_nine?
(als je de acteurs losers vindt heb je blijkbaar naar de verkeerde serie gekeken
DeuxEx heb ik even gespeeld maar leek wel gaaf maar speelde niet lekker. Hitman was ook wel enorm leuk maar verveelde snel. En Elite-Force, tja die vond ik wel gaaf, maar ik vond alleen dat je karakter niet helemaal lekker liep vergeleken met quake3 arena.
BTW: wat is uberhaupt het nut van je mening over welk spel het beste is, welk karakter, welk intro...?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
dat verhaal wat erachter zit is zo verschrikkelijk briljant.
DE is de allerbeste single-player shooter ooit.
de online optie in de nieuwste patch is helaas niet echt denderend
Deus Ex draait super op een VooDoo-kaart, ik heb vernomen dat dit bij non-voodoo chipsets wel anders is.
Als je nog een oude voodoo2 of 3 hebt liggen, kun je die het beste gebruiken voor het spel.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
dat is ook echt het enige leuke aan EF
Dit spel is zoveel beter dan de anderen omdat als je het een keer uit hebt je het makkelijk nog een keer kan spelen (de andere zijn dan saai).
Deus Ex al 4 maal uitgespeeld op Realistic en elke keer ontdek ik weer nieuwe dingen e.d.
Great minds think in parallel gutters.