Toon posts:

Router met USB printserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om als ik binnenkort een nieuwe router koop er 1 met usb printserver te kopen, zodat vanaf alle pc's direct geprint kan worden. Nu heb ik de GoT en Google al afgezocht maar het is mij niet duidelijk geworden of mijn usb printers gaan werken op de router.

Ik heb de Edimax BR6104KP op het oog, en ik heb twee printers, de Lexmark Z13 (altijg leeg, inkjet) en de Samsung ML1610 beide met ENKEL een usb aansluiting.

Nu is mijn vraag wie kan er iets zinnigs over zeggen, wie heeft bijvoorbeeld thuis een router met usb printserver die goed werkt (met de allergoedkoopste) USB printers?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb hier thuis een Asus WL-500g met printserver. Welke goedkoopste printers erop willen draaien, weet ik niet (als er al een beperking aan zit).

Wel weet ik dat het met mijn Brother HL-5050 mooi werkt.

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:20
wij hebben er hier 3 staan. 2 ervan draaien met een labelprinten van dymo en 1 met een matrixprinter die nog op USB is.

Klaas

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand enig idee of er USB printerservers zijn die all-in-one-apparaten ondersteunen? (Maw: scannen via de printerserver.)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:58:
Ik ben van plan om als ik binnenkort een nieuwe router koop er 1 met usb printserver te kopen, zodat vanaf alle pc's direct geprint kan worden. Nu heb ik de GoT en Google al afgezocht maar het is mij niet duidelijk geworden of mijn usb printers gaan werken op de router.

Ik heb de Edimax BR6104KP op het oog, en ik heb twee printers, de Lexmark Z13 (altijg leeg, inkjet) en de Samsung ML1610 beide met ENKEL een usb aansluiting.

Nu is mijn vraag wie kan er iets zinnigs over zeggen, wie heeft bijvoorbeeld thuis een router met usb printserver die goed werkt (met de allergoedkoopste) USB printers?
Ik heb een US Robotics 8001 met USB-printserver. Werkt lekker :). Je printer moet PostScript ondersteunen. Ik weet niet of 'goedkope' printers dat doen. Mijne is een HP 5150 DeskJet, middenklasse denk ik. Die ondersteunt het in ieder geval wel :).
pven schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:08:
Iemand enig idee of er USB printerservers zijn die all-in-one-apparaten ondersteunen? (Maw: scannen via de printerserver.)
Die zijn er niet voor zover ik weet. (Een printserver kan je ook zelf opzetten maar van een scanserver heb ik nog nooit gehoord).

Topic hijacking is trouwens niet erg beleefd

[ Voor 27% gewijzigd door Borromini op 21-11-2005 22:13 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet er niet veel van maar scannen/faxen enzo had ik op andere topics gelezen via een router met usb printserver gaat niet werken.

Zou het met een duurdere router denken jullie wel werken of maakt dat niet uit?
In ieder geval bedankt voor de snelle reacties, ik koop wel z'n edimax en als ie niet werkt breng ik hem (de router) terug.

Edit: faxen, wat zwets ik nou, scannen gaat zeer waarschijnlijk niet werken, wel kun je op het apparaat zelf kopieren enzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 22:22 ]

Pagina: 1