Toon posts:

blue tooth gps systeem en pda(hp 1940) (aq-500)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

wie kan mij helpen.
Ik heb net een blue tooth gps systeem gekocht om straks mijn tom tom te kunnen gebruiken met mijn pda. Maar ik krijg ze niet gekoppelt. althans mijn pda ziet hem niet. Als ik naar die gps systeem kijk lijkt het wel of hij connectie heeft gevonden maar op mijn pda kan ik daar niet van terug vinden. Mijn telefoon kan wel dat systeem vinden.
Welke instellingen moet ik doen of wat doe ik fout.
ik start eerst mijn pda en bluetooth en daarna het systeem. Van de aq500 houd ik het knopje om te kunnen connecten/powerknop 12 sec vast. dan gaat het blauwe lampje heel snel knipperen en na een tijdje gaat ie langzaam knipperen. Dit zou in moeten houden dat hij is geconnect. Maar op mijn pda kan ik niets terug vinden.
ik heb nog geen tomtom dat komt dus kan ook niets uit testen. ik denk dat het aan de software ligt vandaar hierin deze topic maar als ie ergens anders naar toe moet laat het me even weten.

Wie kan mij helpen
groetjes woef

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 21:29 ]

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Als er vebinding is zegt TomTOm op de eerste plaats dat er gewacht wordt op een bruikbaar GPS signaal. Als hij geen verbinding kan maken met je GPS muis zegt tomtom dat er geen GPS apparaat gevonden kan worden. Daaraan kan je iig afleiden of TOmTom je apparaat gevonden heeft.

Verwijderd

Bij zo'n GPS muis zit vaak een cd-rom met een positie bepalingsprogramma. Heb je dat al geinstalleerd op je pocket pc?

Hiermee kun je ook controleren of je pda de gps muis wel of niet ziet.

Daarnaast moet je via je bluetooth menu op je pda toch ook kunnen zien of het apparaat gekoppeld is.

Tenslotte zou ik eerst eens TomTom installeren en dan kijken of je de twee apparaten gekoppeld krijgt....

Verwijderd

Topicstarter
Beadankt voor jullie reacties.

uiteindelijk had ikdat niet nodig, en heb ik het toch voor elkaar gekregen. Ik heb nog geen tom tom op mijn pda gezet. Dat moet ik nog doen. Maar hij doet het daar gaat het om
bedankt