tijdens een windows MCE sessie krijg ik op den duur het volgende verschijnsel:
In het start menu:
oftewel alle menu's in het start menu en de taskbar werken niet meer, De enige mogelijkheid om de het weer werkend te krijg en is uitloggen en weer opnieuw inloggen. ik heb met google en GOT geen vergelijkbaar probleem kunnen vinden...iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
In het start menu:
- Het "all programs" menu komt niet meer te voorschijn als ik hier op click.
- "control panel", "my computer" en "my documents" werken niet meer als menu. ik moet er nu op clicken om de folder te openen. In de opties staan alle items nog wel aangevindt als "display as a menu"
- Als ik op "search of "run" in het start menu click krijg ik de boodschap: "Windows cannot creat a shortcut here. Do you want the shortcut to be placed on the desktop instead?"
- Het dubbele pijltje van de quick launchbar laat de niet zichtbare icoontjes niet meer zien als ik er op klik.
- Programma's die grouped zijn in de taskbar geven indien ik er op klik geen menu weer om te kiezen welke van de group je wilt zien.
- De opties van "internet", "E-mail" en de meest gebruikte applicaties zijn in het start menu zwart geworden. (zie screenshot)

oftewel alle menu's in het start menu en de taskbar werken niet meer, De enige mogelijkheid om de het weer werkend te krijg en is uitloggen en weer opnieuw inloggen. ik heb met google en GOT geen vergelijkbaar probleem kunnen vinden...iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?