VGA Splitter?

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
met de release van de X360, zag ik de HD VGA Kabel, kan me een hoop geld besparen als ik dan met HDTV wacht en deze kabel van 40 euro haal en op mn Lcd aansluit, Maar nu is mijn vraag, is er ook een betaalbare "vga splitter" zodat ik kan schakelen tussen PC->X360 zonder elke keer die Vga kabel om te hoeven wisselen? via google kwam ik ze tegen van 2k er moet toch wel een goedkopere zijn denk ik? misschien weet iemand een winkel in NL want een CreditCard heb ik niet :>

[ Voor 11% gewijzigd door Tiduz op 21-11-2005 20:34 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

gewoon ff naar de computerwinkel rennen en een VGA switch kopen voor 150 euro? (dan heb je een digitale, muis/keyb kan je daar meteen ook mee doorswitchen)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:19
FireWurX schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:34:
gewoon ff naar de computerwinkel rennen en een VGA switch kopen voor 150 euro? (dan heb je een digitale, muis/keyb kan je daar meteen ook mee doorswitchen)
Afhankelijk van je wensen kun je ook af met een goedkopere. Die zijn dan wel 'analoog' en hebben sneller beeldverlies dan een duurdere (vooral bij hogere resolutie's/framerate's).

/dev/null

Verwijderd

Hier hebben ze veel: http://www.nowthatsit.nl?categorie_id=47 ook kvm-switches vanaf €37.95
Videosplitters, selectors etc. Meestal heb je de spullen volgende dag in huis.

• Tiduz
bedankt voor de info ik wist niet eens dat normale winkels ze hadden O-)

thx GVE, Is dit er niet een waarmee ik 720P krijg zonder kwaliteitsverliest?

http://www.nowthatsit.nl/..._id=4149&categorie_id=409

[ Voor 49% gewijzigd door Tiduz op 21-11-2005 20:42 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Verwijderd

Tiduz schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:41:
bedankt voor de info ik wist niet eens dat normale winkels ze hadden O-)

thx GVE, Is dit er niet een waarmee ik 720P krijg zonder kwaliteitsverliest?

http://www.nowthatsit.nl/..._id=4149&categorie_id=409
Elke extra apparaat geeft iets kwaliteitverlies, maar dat is nihil bij een dergelijk apparaat. Hiermee sluit je overigens je pc en xbox op 1 monitor aan en kan je dus switchen tussen de 2. Klopt het dat je die nodig hebt?

• Tiduz
ja dat is precies wat ik zocht, zodat ik x360 in 720P kan spelen zonder de hele tijd die VGA Kabel om te moeten wisselen

Verwijderd

ik heb die VGA selector in gebruik. Hij werkt goed en schakelt erg snel. Er brand wel continu een groen ledje voor elk aangesloten apparaat en er knippert continu een rode led voor het actieve apparaat. Dus werk hem wel weg als je hier niet van houd. Er is een ligte echo (verschuiving) in het beeld te zien, maar aanzienlijk minder dan bij analoge (handmatige) switchboxen.

• Tiduz
ok, bedankt voor de info, ik wou er niet Al te veel voor betalen en nu ik dit zo lees zit het wel snor, Deze maand ff die vga kabel halen en volgende maand dit dingetje, Dankje voor de info nogmaals scheelt me heel wat navragen :Y)

Pagina: 1