Mensen,
Jullie kennen me waarschijnlijk niet meer
.. Had eerst de naam Sundapp, maar kon me wachtwoord etc. niet meer terugvragen!
Oke, nou het volgende:
Een tijdje ben ik uit de DiY geweest, wel rond gekeken, en recensies gelezen etc.
Nu wil ik mijn front-speakers die ik dus eerder heb gebouwd met de W170 SC8 en G20SC 8ohm vernieuwen, een nieuwe behuizing en dit maal heel erg
afgewerkt.
Wat ik wil doen, ik wil de speaker een wat meer bling geven.
Zo zit ik te denken aan een speaker wat gewoon normaal is maar een extra voorplaat heeft voor de woofer/en tweeter!
De speaker word zowieso wit, maar de extra voorplaat hoogglans zwart..
De poort wil ik gaan flairen, voor een betere bass weergave.
Maar nu:
Ik heb wat met WINISD rond gekloot, en nu ben ik er dus een tijdje uit geweest, en weet niet echt of het nou wel goed is of niet.
Klik hier voor de WinISD file.
Heb hem afgestemt op 41liter, zo is die nu igg ook.
Geeft het trouwens problemen voor het filter? Lijkt mij niet, komt een extra voorplaatje op, meer veranderd er niet, alleen aan de buitenkant.
Het filter:

Hij word wel iets breder, dit ivm met het freeswerk.
Laat maar is even rollen je ideeen etc.
Het gaat mij meer om de zuivere klank, en natuurlijk een zuivere bass-weergave. De diepte speelt geen rol, natuurlijk wil ik wel is genieten van een flinke bass, maar niet overkill.
Jullie kennen me waarschijnlijk niet meer
Oke, nou het volgende:
Een tijdje ben ik uit de DiY geweest, wel rond gekeken, en recensies gelezen etc.
Nu wil ik mijn front-speakers die ik dus eerder heb gebouwd met de W170 SC8 en G20SC 8ohm vernieuwen, een nieuwe behuizing en dit maal heel erg
Wat ik wil doen, ik wil de speaker een wat meer bling geven.
Zo zit ik te denken aan een speaker wat gewoon normaal is maar een extra voorplaat heeft voor de woofer/en tweeter!
De speaker word zowieso wit, maar de extra voorplaat hoogglans zwart..
De poort wil ik gaan flairen, voor een betere bass weergave.
Maar nu:
Ik heb wat met WINISD rond gekloot, en nu ben ik er dus een tijdje uit geweest, en weet niet echt of het nou wel goed is of niet.
Klik hier voor de WinISD file.
Heb hem afgestemt op 41liter, zo is die nu igg ook.
Geeft het trouwens problemen voor het filter? Lijkt mij niet, komt een extra voorplaatje op, meer veranderd er niet, alleen aan de buitenkant.
Het filter:

Hij word wel iets breder, dit ivm met het freeswerk.
Laat maar is even rollen je ideeen etc.
Het gaat mij meer om de zuivere klank, en natuurlijk een zuivere bass-weergave. De diepte speelt geen rol, natuurlijk wil ik wel is genieten van een flinke bass, maar niet overkill.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 20:26 ]