Toon posts:

Heb alleen single display

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag demo's opnemen van spellen. En wil hiervoor een programma gebruiken genaamd IUVcr dit is een opname programma.

Ik gebruik hiervoor mijn tv out van mijn videokaart en een tv kaartje ( Pinnacle pctv rave ).
Ik heb deze tv kaart tegelijk gekocht met mijn XFX 6800GT AGP maar omdat deze kapot ging heb ik een nieuwe moeten kopen namelijk een XFX 6800GT PCI:E. Echter zit op deze videokaart 2 dvi uitgangen, waar ik dan een convertor tussen moet stoppen dit heb ik gedaan. En heb de kabels ook goed aangesloten en mijn tv kaart geinstalleerd. Alleen kan ik mijn beeldscherm opties niet op clone display zetten. Ik heb namelijk alleen de optie single display.

Nu is mijn vraag: Kan je als je DVI gebruikt geen tv out gebruiken omdat dit aan digitaal en analoog ligt. Of ligt het ergens aan andere instellingen?

Alvast bedankt dyon

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, zul je moeten uitzoeken of die kaart wel de analoge signalen aanlevert.. die groep kleine pinnetjes is voor DVI, dat kleine groepje pinnetjes met een plat ding ertussen is voor analoog, het is nl geen omzetter, maar een connector-converter, het signaal word in die converter NIET omgezet, alleen naar een andere stekker omgezet waarbij het digitale gedeelte niet word gebruikt.
Dit had iemand anders gepost op een andere site. Maar weet nu nog niet hoe ik mijn clone display instelling kan terug krijgen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 19:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan echt niemand mij helpen?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

misschien word je TV niet gedetecteerd... je zou detectie kunnen forceren... kan vaak via de drivers.
je kan ook even proberen met TVTool

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of dit kan met de nvidia drivers, heb het wel al gezien dat het kan met de ati drivers