Aldi-Aanbieding - 17inch Medion TFT

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-03 21:45
Voor mijn nog te bouwen PC ben ik op zoek gegaan naar een bijpassend (17inch) tft scherm.

Nu heeft de Aldi vanaf 23 november deze schermen in de aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/BILD02.JPG

De specs zien er goed uit, en voor €200,- leek het me dan ook zeker geen onaardig scherm. Zeker als je de inruilperiode van 30 dagen erbij neemt, en de 3 jaar garantie.

Nu ben ik aan het zoeken geweest, en toen kwam ik dit topic tegen, waarin de medion schermen er toch niet zo goed vanaf komen.

Dus nu is mijn vraag: Zijn er meer mensen die ervvaring hebben met de Medion schermen, die me kunnen helpen om een keuze te maken?

Alvast Bedankt! ;)

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 10:45
Wat zijn de specs? Is misschien wel handig als je die er even bij post. Verder, een vriend van mij had een Medion monitor, de eerste had 7 dode pixels, die kon ie omruilen en kreeg ie een nieuwe met 4 dode pixels. Ik weet niet of het of dat toeval is maar ik zeg het alleen.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Volgens de website van ALDI Deutschland:

• Maximale Auflösung 1280 x 1024
• Sichtbare Bildschirmdiagonale 43,2cm
• On Screen Display
• Betrachtungswinkel horizontal/vertikal typ. = 150°/135°
• Kontrastverhältnis typ. = 700:1
• Helligkeit typ. = 300cd/m²
• 2 integrierte Lautsprecher
• Universal Netzbetrieb AC 100-240V ~ 50-60Hz)
Gehäusefarbe: silber
36 Monate Hersteller-Garantie

ARME AOW’er

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 07:22
ik wil hem ook kopen, vooral omdat iemand uit mijn straat ook een medion tft heeft gekocht , even geleden ,bij zijn pc en hij heeft er nooit over geklaagd , en trouwens al je het niet goed vindt breng je hem gewoon terug , ik koop hem woensdag en zal jullie er ook wat info over geven dan , als ik hem heb

Out of the box? What box? There is no box.

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 09:38
Wat is de reactie tijd?
Want als die 25 ms is dan heeft het al geen nut om er mee te gaan gamen.
Is dan aleen goed voor office.

• successor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-06 07:22
8ms , op de site van medion staat 10

Out of the box? What box? There is no box.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:17

Exirion

Gadgetfetisjist

Voordat iedereen meteen als een kip zonder kop naar de Aldi rent om met z'n slaapzak voor de deur te gaan slapen: 200 euro is niks bijzonder, en zeker niet voor een Aldi-scherm. Bij MyCom en MediaMarkt enzo zie je regelmatig dit soort prijzen voor o.a. 17" Philips schermen. Kun je beter kopen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ik zag gisteren in een macro foldertje een 8ms 1280x1024 19" staan, lijkt me dan beter (ook voor 199 euri)

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 15:11

BKJ

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:53:
ik zag gisteren in een macro foldertje een 8ms 1280x1024 19" staan, lijkt me dan beter (ook voor 199 euri)
Moet je wel opletten: is meestal ex BTW bij de makro.

Kamer huren

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-07 11:36

PcDealer

HP ftw \o/

Wat voor garantie?
hitchhacker schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:56:
[...]

Moet je wel opletten: is meestal ex BTW bij de makro.
En geen consumentenrecht.

LinkedIn WoT Cash Converter

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen
# Wat is jullie ervaring met ...

Je bent op zoek naar een nieuwe monitor of videokaart, anders was je niet bij dit product terecht gekomen. Het is eigenlijk een beetje vreemd dat je dan iemands ervaringen ermee wilt weten als je al zoveel hebt uitgezocht dat je precies bij 1 iets terecht bent gekomen, het is meer een bevestiging of het toch geen miskoop zal zijn. Gebruik dan even de search of google; als er weinig problemen met betrekking tot dit product zijn dan kun je er wel vanuit gaan dat het goed zit.

Een ervaring is iets persoonlijks. Een gamer heeft bijvoorbeeld weinig baat bij een ultrascherpe CRT, games zien er zelfs beter uit met een monitor die wat waziger is. Veel mensen zijn tevreden met een 19" die 1280 x1024 redelijk scherp kan weergeven, anderen vinden per se dat 1600x1200 op 100 Hz ultrascherp moet zijn.

Voor monitoren en TFT's is het sowieso raadzaam om het gewoon eens met je eigen ogen te gaan bekijken, smaken verschillen enorm; je smaak is moeilijk hier uit te drukken. Vaak is het ook zo dat mensen gewoon niet beter weten omdat ze het simpelweg niet kennen. :)

In ervaringentopics zul je altijd zien dat er reacties geplaatst worden als 'neem die monitor, die heb ik ook en draait al jaren perfect' of erger nog 'nvidia rulezzzzzzzzz 8-) '. Mede omdat deze nietszeggende reacties gewoon niet gewenst zijn en totaal geen waarde kennen, gaan topics als 'Wat zijn de ervaringen met....' in V&B in principe allemaal op slot.

Ook topics met de strekking van 'welke van deze 2 is beter' gaan op slot, de specificaties (refreshrates, dot pitch etc) van beide monitoren of videokaarten kun je zelf op zoeken en vergelijken. Welke van de 2 dus voor jou de beste is kan je dan makkelijk zelf bepalen.
Bij deze dus. Wat je hier vraagt kun je met enige inzet zelf uitzoeken. Zie voor meer tips de volledige text in de FAQ

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.