http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/108867
Wildhagen mag veel hier vanwege zijn reputatie, das wel ok, maar dit.. nee, trashen
Hallo zeg... je kunt ook normaal reageren hoor. Er stond al een thread in stoute-users hierover, maarja die had je natuurlijk nog niet gezien omdat je te druk was met scheldpartijen naar wildhagen icq'en.. dat is pasOp donderdag 18 januari 2001 19:20 schreef D_Kasemier het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/108867
Wildhagen mag veel hier vanwege zijn reputatie, das wel ok, maar dit.. nee, trashenHij trekt gewoon leden, zo reageerd iedereen met spam
Virussen? Scan ze hier!
Speelze WildhagenOp donderdag 18 januari 2001 19:39 schreef wildhagen het volgende:
Zo, alle topics verwijderen hierover (OOK in DPC ja), en verder maar weer tot de volgende crisis... maak ook vooral een olifant van een mug.
Ik ga iig verder spelen.
Virussen? Scan ze hier!
ENOp donderdag 18 januari 2001 19:53 schreef IceStorm het volgende:
wildhagen, laat dat mannetje gewoon met rust..
Om zo'n kindje kun je je toch niet druk maken?
Gewoon negeren als je er niet tegen kan
Jij loopt te KOTSEN op mij omdat ik "scheldpartijen naar wildhagen zou sturen via ICQ?" nou ik ben nu dus best wel (BLOODFUCKINGPISSEDOp donderdag 18 januari 2001 19:33 schreef Chaos het volgende:
[..]
EVEN TEGEN DEZE 2 ETTERS:
Hallo zeg... je kunt ook normaal reageren hoor. Er stond al een thread in stoute-users hierover, maarja die had je natuurlijk nog niet gezien omdat je te druk was met scheldpartijen naar wildhagen icq'en.. dat is pas.
En wmb mag die thread in DPC wel helemaal weg.. hij is niet echt belangrijk genoeg om over 2 jaar nog eens terug te zoeken ofzo.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Weet je hoe wij ons voelenOp donderdag 18 januari 2001 19:44 schreef wildhagen het volgende:
Tja, de lol gaat er zo wel keihard vanaf, als je op iedere letter moet gaan letten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq