[Webcam] Trust Spacecam 320

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs de computer van mijn vriendin geformateerd en alles weer netjes opnieuw geinstalleerd. De computer was echt aan een flinke beurt toe want de spyware, virussen, etc. liepen de spuigaten uit. Gelijk de schijf in twee partities verdeeld voor het geval het hele euvel zich nog een keer voor doet. Enfin, ze hadden dus ook een webcam. Een Trust Spacecam 320. Probleem is nu echter dat als ik de webcam aansluit deze wel herkend wordt maar dat de goede stuurprogramma's niet worden gevonden. Er zit netjes een CD met stuurprogramma's bij, maar als ik deze probeer te installeren dan zegt deze gelijk: "Weet u zeker dat u alles wilt verwijderen" etc. Het maakt niet uit hoe vaak je dit proces herhaald of in welke volgorde. (Dus eerst stuurprogramma, dan aansluiten. of eerst aansluiten dan stuurprogramma)
Ook met de drivers van de Trust site gebeurt precies hetzelfde.
Nou opperde de vriend van de zus van mijn vriendin dus dat de vorige installatie op de pc is achtergebleven en dat die daarom steeds probeert deze te verwijderen.... Kan dit als ik alles geformateerd heb? En als het zo is weet iemand dan hoe ik deze kan verwijderen? Of kan iemand mij een nog makkelijkere oplossing geven? Losse drivers (dus zonder installatie gemuts) kon ik niet vinden, maar is er misschien iemand die mij hier wel aan kan helpen?

-Edit-
Probleem is inmiddels verholpen door het omruilen van de webcams, toch zou ik nog graag willen weten wat er nou precies aan de hand kan zijn... Iemand?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 16:21 ]