Toon posts:

Computer doet het pas na Ctrl-Alt-Delete

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Weet iemand wat dit voor virus of fout is?
Ik kan pas dingen aanklikken nadat windows heb opgestart nadat ik de taskmanager een keer heb geactiveerd met Ctrl-Alt-Delete tot die tijd kan ik wel met mijn muis bewegen wel dingen openen maar zodra ik op een button of op het bekende rode kruisje wil drukken, grijst windows het venster zodat die inactive word. Nogmaals zodra ik een keer de taskmanager heb opgestart is dit probleem weg.Ik heb windows helemaal opnieuw geinstalleerd, maar dat help ook niet.
Is dit soms een bootsector virus of zo.??

Alvast bedankt

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik snap je logica niet. Als je vermoed een virus te hebben, doe je toch een virusscan en ga je geen topic openen?

• PommeFritz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11-2025

PommeFritz

...geen friet

Probeer eens een ander toetsenbord of muis.

Ik heb ook wel eens zoiets gehad, toen bleek de CTRL knop vastgeplakt te zijn zodat altijd CTRL ingedrukt was. Ik had vast te veel cola geknoeid toen... Enfin een nieuw keyboard en alles werkte weer zoals het hoorde :P

FireFox - neem het web in eigen hand

Verwijderd

Topicstarter
Punt is dat de vriusscanners niks vinden, maar dat dit toch sterk op een virus lijkt!!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je Beveiliging en Virussen - FAQ al door genomen? Hier staan nog al wat nuttige tips in. Bootsector virussen hebben hier niets mee te maken, die doen andere dingen :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tsja...met dit soot problemen is het natuurlijk wel handig als je ook even aaneeft welke versie van windows je gebruikt...want glazen bollen worden helaas niet meer verkocht :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-03 06:06

L0g0ff

omg

Start > Uitvoeren > msconfig

- Tabblad opstarten alles uitvinken (ja ook je virusscaner)
- Tablad services vinkje zetten bij alle ms services verbergen en ook hier alles uitzetten (dus niet de ms services)

Pc herstarten.

Gaat het wel weer goed nu een voor 1 weer wat services en programma's aanzetten totdat je de bottleneck te pakken hebt.

Werkt dit nog niet ms antispyware installeren en scannen op spyware. Helpt ook dat niet windows cd erin en schone herinstall ;)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Begin eens even met te vertellen welke Windows versie het hier over gaat zodat ik dat in je topic titel kan zetten cfr. de Windows Operating Systems Policy :)
Pagina: 1