Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• henkus_donor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11-2024
Beste mensen hier mijn probleem:.
Voor de duidelijkheid, ik heb mijn provider al gebeld en het probleem uitgelegd, maar zij weten er ook niet veel raad mee.
Probleem:

Ik heb een Nokia 3200 icm een t-mobile abonement.
Dit is het resultaat van een verlengd abonement (verlengd in juni 2004)
Dit toestel heeft het icm dit abonement altijd gedaan (vanaf 29 oktober 2005 niet meer).
De foutmelding die ik krijg op mijn toestel is "Error in Connection" ; kortom ik krijg geen bereik meer met dit toestel. Hiermee bedoel ik dit ik echt nergens bereik heb.

Eerste oplossing die ik heb geprobeerd is om een andere sim kaart in de 3200 te gooien.
Mijn broer heeft een vodaphone abonement, en dit werkt prima icm de 3200.
En mijn sim kaart werkt ook prima in zijn toestel (een nokia 6610). 8)7

T-mobile gebeld. Hebben ze me een nieuwe simkaart opgestuurd. (wel is waar gratis) Alleen werkt mijn toestel nog steeds niet.... :(

Nu heb ik ze net weer gebeld, met hetzelfde verhaal..... en hebben ze me verteld om iemand anders met een tmobile sim te vinden en die in mijn 3200 te proberen. Dit ga ik zsm proberen.

Maar als dit niet werkt, wat is dan de conlcusie van het probleem?? Aangezien hij het anderhalf jaar zonder problemen heeft gedaan... :?

Als er iemand suggesties heeft (aan en uit doen al vaak genoeg geprobeerd) laat het me graag weten, aangezien ik nogal erg gehecht ben geraakt aan m'n 3200.

Henkus

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Zit er geen garantie meer op je telefoon, anders had ik hem gewoon teruggestuurd en dan moet nokia het maar uitzoeken.

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 22:38
Heb wel wat dingen op internet gezien van mensen die dit probleem kregen toen operators gingen testen/uitrollen van 3G netwerken. Misschien dat dat een oorzaak is.
Wat je iig kunt proberen is je firmware te laten updaten bij een nokia service senter, dat wil nog wel eens helpen.