Gurneyhck schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:15:
[...]
Ik heb mijn huidige computer al werkende met een geforce4 die ik nog had liggen. En ik ben eventueel bereid een nieuw mobo te kopen met pci-e.
Maar ik ben dus volgens jou niet in staat eisen te stellen, ik kan alleen maar hopen dat het iets goeds is wat ze me bieden?
Je kan wel proberen de beste deal eruit te slepen, maar je kan niet verwachten dat ze je een 7800GT gaan aanbieden.
Ik heb gekeken op de site van mycom en ze hebben daar echt niks tussen een 6600gt en een 7800gt buiten die 6800. Je kan ook niet verwachten dat ze speciaal een nieuw model introduceren, het is een pc-keten, die op dat vlak doen die zowat waar ze zin in hebben.
Die x700pro is wel absoluut niet vergelijkbaar, die moet je echt niet aannemen. Dan kan je nog beter voor een 6600gt gaan, die is duidelijk sneller. Ongeveer gelijk maar ietsje duurder is die 6800 en daarom zou ik proberen die eruit te slepen als ik jou was. Als je zegt dat je dan bij hun ook een ander moederbord koopt, dan zit het er in dat ze akkoord gaan.
Het enige wat je echt kan eisen, is dat je een zelfde type terugkrijgt via de standaard Asus garantie. Maar dat duurt echt een paar maanden als je pech hebt (heb het ooit aan de hand gehad met een moederbord, duurde 2.5 maanden).
Anders kan je proberen geld bij te leggen voor een 7800gt, dat is ook een mogelijkheid, maar dan moet je waarschijnlijk nog meer dan 270 euro bijleggen, plus een moederbord aan iets van een 100 euro, dat is al een aardig bedrag.
De 7800gt is minstens iets van een 50% sneller dan de 6800, moet je voor jezelf uitmaken of dat de moeite is om 270 euro extra te betalen. Die 6800 moet je er echt wel uit kunnen slepen, maar die gaat wel trager zijn dat wat je gewend was, maar dat wist je zelf ook al wel denk ik...
Geld terug, kan misschien ook, maar ik zou er niet al te hard op hopen, alleszins krijg je geen 200 meer terug, hoogstens nog 150.
[
Voor 4% gewijzigd door
TetsuoShima op 21-11-2005 16:33
]
Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.