Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Valt ie over dit stukje?
- <description>
- <![CDATA[ Opleidingstraject en direct je bijdrage leveren aan projecten? Getronics PinkRoccade biedt ongekende mogelijkheden voor het realiseren van jouw ambities en een succesvolle loopbaan in ICT.<br><br>Kijk op <a href="http://adserver.webads.nl/adclick/CID=00008edd0000000000000000/SITE=TWEAKERS">www.getronicspinkroccade.nl/careers</a>
]]>
</description>
- <description>
- <![CDATA[ Opleidingstraject en direct je bijdrage leveren aan projecten? Getronics PinkRoccade biedt ongekende mogelijkheden voor het realiseren van jouw ambities en een succesvolle loopbaan in ICT.<br><br>Kijk op <a href="http://adserver.webads.nl/adclick/CID=00008edd0000000000000000/SITE=TWEAKERS">www.getronicspinkroccade.nl/careers</a>
]]>
</description>
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Als ik hem open in firefox zie ik nog genoeg data na het MS-anti phishing bericht ? 
Welke rss reader gebruik je?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Nee nee, die ad komt bij mij goed door. Ik bedoel, als je de feed opent (bijv door op de link te klikken) dan zie je dat-ie sinds het MS-antiphishing artikel niet meer is bijgewerkt.silverstorm schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:22:
Valt ie over dit stukje?
Canon EOS | DJI M2P
Ik begrijp nu de verwarring van jullie kantmoto-moi schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:42:
Als ik hem open in firefox zie ik nog genoeg data na het MS-anti phishing bericht ?
Ik was niet geheel duidelijk. De feed wordt goed geparsed, alleen wordt de feed niet meer gevoed
Het MS-Antiphishing artikel is het laatst toegevoegd, volgens de feed.
[ Voor 9% gewijzigd door Arjan A op 21-11-2005 15:45 ]
Canon EOS | DJI M2P
De feed ligt even uit te slapen na een zwaar weekend. Ik weet niet of iemand hem/haar even kan wakker maken.
Ik dacht dat je client bleef steken op het stukje tekst.
Ik dacht dat je client bleef steken op het stukje tekst.
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
crisp en ik gaan even op onderzoek
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
De cronjob die de RSS feed moet updaten was vanmorgen blijven hangen, waarschijnlijk door wat kleine netwerk storinkjes.
Inmiddels is die job afgeschoten en worden er weer verse RSS feeds geproduceerd
Inmiddels is die job afgeschoten en worden er weer verse RSS feeds geproduceerd
Intentionally left blank
Pagina: 1