Ik zit met het volgende heb op stage hier een nieuw servertje en LTO drive voor de back-ups op te draaien het gaat om een dell powervault 745n de Lto drive is een dell powervault 110t (Een IBM ULTRIUM III in een dell jasje)
Nu blijft de eventviewer maar errors geven alle verschillende drivers geprobeerd de bekabeling gecontroleerd en ook de aansluiting op de scsi poort een keer omgewisseld maar ik blijf met de volgende melding zitten:
The driver detected a controller error on \Device\Scsi\adpu160m2
Event id: 11
Nu is mijn vraag weet iemand waar dit probleem aan kan liggen ik kan me niet voorstellen dat er iets mis is met de scsi adapter want die zal toch wel goed getest zijn bij dell.
alvast bedankt
Nu blijft de eventviewer maar errors geven alle verschillende drivers geprobeerd de bekabeling gecontroleerd en ook de aansluiting op de scsi poort een keer omgewisseld maar ik blijf met de volgende melding zitten:
The driver detected a controller error on \Device\Scsi\adpu160m2
Event id: 11
Nu is mijn vraag weet iemand waar dit probleem aan kan liggen ik kan me niet voorstellen dat er iets mis is met de scsi adapter want die zal toch wel goed getest zijn bij dell.
alvast bedankt