Ik heb Debian Sarge (stable dus) draaien op een servertje. Dat wil graag zo houden, maar ik heb echt een nieuwere versie van Hylafax nodig. In Sarge zit Hylafax 4.2.1, ik heb 4.2.2 nodig, die zit in testing en unstable.
Nu heb ik de repositories voor testing toegevoegd aan mijn sources.list, en als ik dan apt-get install hylafax-server doe krijg ik de melding dat deze pakketten geupdate gaan worden:
Nu staat mij bij dat er van alles stuk kan gaan als je van gcc3 over gaat op 4. Kan ik ongestaft Hylafax upgraden of ga ik dan dingen definitief stuk maken?
Nu heb ik de repositories voor testing toegevoegd aan mijn sources.list, en als ik dan apt-get install hylafax-server doe krijg ik de melding dat deze pakketten geupdate gaan worden:
The following extra packages will be installed: gcc-4.0-base hylafax-client libc6 libc6-dev libgcc1 libstdc++6 locales Suggested packages: mgetty-viewfax hylafax-doc mgetty glibc-doc manpages-dev Recommended packages: metamail The following NEW packages will be installed: gcc-4.0-base libstdc++6 The following packages will be upgraded: hylafax-client hylafax-server libc6 libc6-dev libgcc1 locales
Nu staat mij bij dat er van alles stuk kan gaan als je van gcc3 over gaat op 4. Kan ik ongestaft Hylafax upgraden of ga ik dan dingen definitief stuk maken?