Hallo,
Wij hebben hier 1 laptop + 1 vaste pc staan, de laptop heeft draadloos internet en de vaste pc met een utp kabel.
We hebben een Sitecom wireless broadband router 140g +.
Het probleem is dat nu best wel vaak het internet uit valt, toen we geen router hadden was dit bijna nooit het probleem, en als het er toen uitlag, lag het aan onze provider (Casema), maar nu moet ik telkens de stekker van de modem en de router eruit halen en d'r weer in doen, en dan doet het internet het weer.
De pc en de laptop hebben allebij een dynamisch IP.
O ja, de systemen draaien allebij op Windows XP PRO SP2
Wat ik zelf al heb gedaan.
Gezocht op dit forum.
De instellingen nog is een keer nagekeken, maar naar mijn wete staat alles goed.
Weet iemand een oplossing??
Wij hebben hier 1 laptop + 1 vaste pc staan, de laptop heeft draadloos internet en de vaste pc met een utp kabel.
We hebben een Sitecom wireless broadband router 140g +.
Het probleem is dat nu best wel vaak het internet uit valt, toen we geen router hadden was dit bijna nooit het probleem, en als het er toen uitlag, lag het aan onze provider (Casema), maar nu moet ik telkens de stekker van de modem en de router eruit halen en d'r weer in doen, en dan doet het internet het weer.
De pc en de laptop hebben allebij een dynamisch IP.
O ja, de systemen draaien allebij op Windows XP PRO SP2
Wat ik zelf al heb gedaan.
Gezocht op dit forum.
De instellingen nog is een keer nagekeken, maar naar mijn wete staat alles goed.
Weet iemand een oplossing??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 14:24 ]