Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Weet je zeker dat het de voeding is die stinkt en niet iets van het mobo oid? Wat ik bedoel te zeggen is of dat die lucht niet van het mobo afgezogen wordt door de voeding heen en dat het dan net lijkt of die lucht uit de voeding komt.
Ik heb nu al een poostje de kast open en het stikt alleen uit de voedingBeerMaster schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:26:
Weet je zeker dat het de voeding is die stinkt en niet iets van het mobo oid? Wat ik bedoel te zeggen is of dat die lucht niet van het mobo afgezogen wordt door de voeding heen en dat het dan net lijkt of die lucht uit de voeding komt.
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Geen geplofte condensatoren? (op het moederbord of in de voeding)
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
In een systeem van mij was een condensator ontploft/weggesmolten van het moederbord. Dat kun je een week naderhand nog ruiken 
Maar dit begon eerst met een beetje stank en toen kwam er na een paar minuten een gigantisch rookwolk uit de voeding (Die zuigt alles van binnen alle lucht weer in)
Maar dit begon eerst met een beetje stank en toen kwam er na een paar minuten een gigantisch rookwolk uit de voeding (Die zuigt alles van binnen alle lucht weer in)
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
nee, zover ik het kan beoordelen.DrivinUCrazy schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:31:
Geen geplofte condensatoren? (op het moederbord of in de voeding)
Kan een ventilator ook stinken?
Ik heb nu de hele voeding weer los gehaald, echter bij een barbone is dit nogal klein
dus niet echt toegankelijk maar ik zie niets maar nu het afgekoeld is ruik ik ook niets meer
Pagina: 1