Hoi, ik heb een probleem met mijn N-Gage hij laad wel op. Maar op een of andere manier krijg ik hem niet aan met het aan/uit knopje. Is er geen andere manier om de telefoon aan te krijgen?
Bij voorbaat dank!
Bij voorbaat dank!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Hoi,Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:41:
Hoi, ik heb een probleem met mijn N-Gage hij laad wel op. Maar op een of andere manier krijg ik hem niet aan met het aan/uit knopje. Is er geen andere manier om de telefoon aan te krijgen?
Bij voorbaat dank!
[ Voor 13% gewijzigd door CodeIT op 21-11-2005 14:54 ]
Verwijderd
Ik denk dat die van mij er over heen is... Normaal is het toch 1 jaar?JanTenHove schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:53:
Ik heb dit ook gehad met mijn NGAGE QD. Ik had het zogenaamde WSOD (White screen of death) probleem. Na aanzetten kreeg ik na het nokia logo een wit scherm te zien, en daarna weer uit. Ik heb op de site van nokia het dichtsbijzijnde service point gezocht. Daar hebben ze er nieuwe firmware opgezet. Je bent dan wel alles kwijt, maar hij werkt dan weer wel gewoon.
Edit: In mijn geval konden ze aan het serienummer zien hoe lang ik garantie had (ik had niets bij me )
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:26:
[...]
Nog een ander vraagje... Weet iemand waar je NGAGE QD frontjes kan halen met! knoppen?
</signature>
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq