Toon posts:

N-Gage kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een probleem met mijn N-Gage hij laad wel op. Maar op een of andere manier krijg ik hem niet aan met het aan/uit knopje. Is er geen andere manier om de telefoon aan te krijgen?

Bij voorbaat dank!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee!

Dus terug gaan naar de winkel waar je `m gekocht heb voor een garantieclaim...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:41:
Hoi, ik heb een probleem met mijn N-Gage hij laad wel op. Maar op een of andere manier krijg ik hem niet aan met het aan/uit knopje. Is er geen andere manier om de telefoon aan te krijgen?

Bij voorbaat dank!
Hoi,

Dit probleem heb ik namelijk ook.

Hij is vorige week gevallen geen probleem op zicht, de eerste keer dat ik hem aan deed starten hij gewoon op (zonder problemen). Later op de avond viel hij spontaan uit, ik dacht "oh accu is leeg". Ik liet hem een nachtje laden en probeerde hem de volgende ochtend aan te zetten dit ging een stuk moeilijker na 3 pogingen ging hij aan, althans dat dacht ik, ik kreeg de N-Gage Startuplogo te zien en toen was het gebeurt daarna ging hij helemaal niet meer aan. Ik heb een ander accu geprobeerd, want ik dacht dat het daar aan lag, maar geen resultaat.

Omdat ik geen garantie meer heb, heb ik een "telefoon zaakje" gebeld die kon mij vertellen dat "Flashen" een oplossing zou zijn want dit zou een softwarematige probleem zijn.

Zijn er mensen die ervaring hebben met het flashen van telefoons? en hoe gevaarlijk kan het zijn voor je telefoon?

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

CodeIT

Code IT

Ik heb dit ook gehad met mijn NGAGE QD. Ik had het zogenaamde WSOD (White screen of death) probleem. Na aanzetten kreeg ik na het nokia logo een wit scherm te zien, en daarna weer uit. Ik heb op de site van nokia het dichtsbijzijnde service point gezocht. Daar hebben ze er nieuwe firmware opgezet. Je bent dan wel alles kwijt, maar hij werkt dan weer wel gewoon.
Edit: In mijn geval konden ze aan het serienummer zien hoe lang ik garantie had (ik had niets bij me )

[ Voor 13% gewijzigd door CodeIT op 21-11-2005 14:54 ]

Verwijderd

JanTenHove schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:53:
Ik heb dit ook gehad met mijn NGAGE QD. Ik had het zogenaamde WSOD (White screen of death) probleem. Na aanzetten kreeg ik na het nokia logo een wit scherm te zien, en daarna weer uit. Ik heb op de site van nokia het dichtsbijzijnde service point gezocht. Daar hebben ze er nieuwe firmware opgezet. Je bent dan wel alles kwijt, maar hij werkt dan weer wel gewoon.
Edit: In mijn geval konden ze aan het serienummer zien hoe lang ik garantie had (ik had niets bij me )
Ik denk dat die van mij er over heen is... Normaal is het toch 1 jaar?

Nog een ander vraagje... Weet iemand waar je NGAGE QD frontjes kan halen met! knoppen?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, bedankt voor jullie reacties. Dat word dan maar naar de winkel toegaan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:26:
[...]

Nog een ander vraagje... Weet iemand waar je NGAGE QD frontjes kan halen met! knoppen?
Niemand?

• gerbennn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-02 11:42
Ik heb dit ook gehad. Dat WSOD ontstaat doordat je interne geheugen te vol is. Dan kan je n-gage in de bootsequence een aantal dingen niet kwijt. Gewoon laten flashen inderdaad.

</signature>

Pagina: 1