Ik ben nu sinds een tijdje opzoek naar een nieuwe pc en heb recent deze aanbieding gevonden
Intel P4 3,2 GHz 640 (socket 775) + Intel koeler
Moederbord ASRock 775V88
1024 MB DDR PC3200
DVD-RW Nec 3540
160 GB Maxtor Diamond Max 10
ATI Radeon 9600 Pro 256MB
6 kanaals audio on board
10/100Mbit LAN on board
3 PCI slots, 6 USB poorten (2 aan voorkant kast)
SATA RAID controller
2 audioaansluitingen aan voorkant kast
Stille 400 Watt voeding
Antivirus- en DVD software
Dit hele zootje krijg je dan voor 600 euro.
Nou ben ik opzoek gegaan naar vergelijkbare computers op prijsvergelijken.nl en daar zijn alle pentium 4 640 minstens 1000 euro...
Nu lijkt deze pc van hier boven wel heel erg goedkoop.
Ik zal mijn pc vooral gebruiken om voor mijn studie, films te bekijken, en spellen te spelen ( het liefste de nieuwste zoals battlefield 2 en F.E.A.R.
Denken jullie dat deze pc hier aan voldoet of dat ik er nog meer moet inbouwen als ik hem heb? Zo heb ik namelijk deze Grafische Kaart al los gezien voor 80 Euro, is dat niet een beetje weinig, en is die dan wel goed genoeg. Ik heb op Tomshardwareguide.com gekeken maar daar kon ik deze specifieke kaart niet vinden...
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Intel P4 3,2 GHz 640 (socket 775) + Intel koeler
Moederbord ASRock 775V88
1024 MB DDR PC3200
DVD-RW Nec 3540
160 GB Maxtor Diamond Max 10
ATI Radeon 9600 Pro 256MB
6 kanaals audio on board
10/100Mbit LAN on board
3 PCI slots, 6 USB poorten (2 aan voorkant kast)
SATA RAID controller
2 audioaansluitingen aan voorkant kast
Stille 400 Watt voeding
Antivirus- en DVD software
Dit hele zootje krijg je dan voor 600 euro.
Nou ben ik opzoek gegaan naar vergelijkbare computers op prijsvergelijken.nl en daar zijn alle pentium 4 640 minstens 1000 euro...
Nu lijkt deze pc van hier boven wel heel erg goedkoop.
Ik zal mijn pc vooral gebruiken om voor mijn studie, films te bekijken, en spellen te spelen ( het liefste de nieuwste zoals battlefield 2 en F.E.A.R.
Denken jullie dat deze pc hier aan voldoet of dat ik er nog meer moet inbouwen als ik hem heb? Zo heb ik namelijk deze Grafische Kaart al los gezien voor 80 Euro, is dat niet een beetje weinig, en is die dan wel goed genoeg. Ik heb op Tomshardwareguide.com gekeken maar daar kon ik deze specifieke kaart niet vinden...
Hopelijk kunnen jullie mij helpen