Storende replies op "Microsoft breidt anti-phishing"...

Pagina: 1
Acties:

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 18:49
Lees altijd met veel plezier het nieuws op de FP, en vaak zijn de reacties nuttig en interessant, maar wat ik nou toch tegenkom...
Microsoft breidt anti-phishing maatregelen uit
De eerste reactie op bovenstaand nieuwsbericht:

Gepost door Sergonium - maandag 21 november 2005 - 07:15 - Score: -1 (Grappig)
EERSTE POST

De tweede reactie:

Gepost door Sergonium - maandag 21 november 2005 - 07:17 - Score: -1 (Grappig)
Dat was snel, lijkt de overtoom wel

Lijkt me toch niet de bedoeling :? Nou kunnen deze reacties wel op -1 gemod zijn, maar wat mij betreft mogen deze reacties wel verwijderd worden, dit lijkt toch nergens op?

[ Voor 8% gewijzigd door Martin op 21-11-2005 13:30 ]

Verwijderd

-1 is juist voor dit soort reacties. Verwijderen gebeurt alleen maar bij illegale dingen zoals cracks en racisme.

• Martin
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:30:
-1 is juist voor dit soort reacties. Verwijderen gebeurt alleen maar bij illegale dingen zoals cracks en racisme.
Een mod-break dan? Het staat zelfs in de registratievoorwaarden dat dit soort reacties ongewenst zijn. Misschien ligt het aan mij, maar ik erger me er kapot aan.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als een user erg veel van dit soort reacties plaatst, wordt hij er wel op gewezen. Als het om één reactie gaat, wordt daarvoor de moderatiemogelijkheid -1 First Post gebruikt. Die is er tenslotte voor bedoeld. Ik zit nu op mijn stage en kan verder niet ingrijpen, maar ik zal vanavond nog even beter kijken.

• Martin
Harm schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:44:
Als een user erg veel van dit soort reacties plaatst, wordt hij er wel op gewezen. Als het om één reactie gaat, wordt daarvoor de moderatiemogelijkheid -1 First Post gebruikt. Die is er tenslotte voor bedoeld. Ik zit nu op mijn stage en kan verder niet ingrijpen, maar ik zal vanavond nog even beter kijken.
Oke bedankt.
Hij viel me ook op door de score, -1 Grappig, ik zie niet wat er grappig is.
Ik ben toch een beetje bang dat mensen dit zien, denken van "goh mag dat laat ik dat ook doen", dan krijg je hetzelfde effect als op "mindere" nieuwssites, dat de eerste 40 reacties neerkomen op "FIRST POST!1!!!!1!!! ownee tog nie"

• Harm
  • Niet online
To be honest vind ik het aantal fipo's op T.net best wel meevallen. Vroeger was het veel groter dan nu. We hebben toen een tijdje hard opgetreden en dat levert dus het resultaat op dat er weinig fipo's zijn :) .

• Martin
Harm schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:58:
To be honest vind ik het aantal fipo's op T.net best wel meevallen. Vroeger was het veel groter dan nu. We hebben toen een tijdje hard opgetreden en dat levert dus het resultaat op dat er weinig fipo's zijn :) .
Er zijn ook niet veel fipo's op T.net, en dat vind ik altijd erg opvallend, daaraan kun je wel zien dat de users weten wat ze doen, en dat ze dat ook serieus doen.
Het ging mij er eigenlijk om dat het bij deze post zo ontzettend duidelijk is (er staat verder he-le-maal niks in de post), het voegt totaal niets toe. Daarom dacht ik dat het misschien wel handig was om weer eens hard op te treden tegen deze, om te voorkomen dat nieuwe users hier ideeën van krijgen.
Misschien stel ik me wel ontzettend aan hoor, maar het stoorde me gewoon. Normaal gesproken lees ik er overheen, maar als ik dan aan de reputatie van T.net denk, dan zou ik niet willen dat mensen dit soort dingen zien.
[/slijm]
Just my $0.02 :)

• Harm
  • Niet online
Hmz, ik zou wel moeten inloggen op mijn stage in de admin van de frontpage :P . Dan had ik namelijk gezien dat deze user gemaild is voor beide reacties. Een volgende keer pakken we het een stukje grondiger aan }) .

• Martin
Harm schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:37:
Hmz, ik zou wel moeten inloggen op mijn stage in de admin van de frontpage :P . Dan had ik namelijk gezien dat deze user gemaild is voor beide reacties. Een volgende keer pakken we het een stukje grondiger aan }) .
Zeker doen, want de tweede post is ook van hem, en is een reactie op hemzelf :( Verderop staat zelfs nog een flamebait van hem jegens Microsoft (die daar gelukkig wel op gemod staat).
Pagina: 1