Gegroet,
Ik heb sinds kort een notebook met een ATI kaart
Chip Type: ATI MOBILITY RADEON 9700 AGP (0x4E50)
Installed Drivers: ati2dvag (6.14.10.6525 - ATI Catalyst 5.4)
Nu is het het geval dat ik in de setmode van een spel (Diggles) bepaalde instellingen niet kan aanpassen. Zie plaatje Zoals je kan zien zijn de Rendering en OK button greyed out.
Nu heb ik echt overal gezocht op het net en op dit forum, maar het beste wat ik heb kunnen vinden was deze quote:
(Waar kan je dit uberhaupt vinden in het register) En zo ja, hoe doe ik dit snel en simpel zonder dak gelijk heel me notebook opblaas. Ben ook al aan de slag geweest met Rivatuner, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.
Dus... Is er iemand die mij kan helpen zodat ik de instellingen in bovenstaand plaatje (link) kan aanpassen, want spelen in 800x600 is ook zoiets
Alvast bedankt.
Ik heb sinds kort een notebook met een ATI kaart
Chip Type: ATI MOBILITY RADEON 9700 AGP (0x4E50)
Installed Drivers: ati2dvag (6.14.10.6525 - ATI Catalyst 5.4)
Nu is het het geval dat ik in de setmode van een spel (Diggles) bepaalde instellingen niet kan aanpassen. Zie plaatje Zoals je kan zien zijn de Rendering en OK button greyed out.
Nu heb ik echt overal gezocht op het net en op dit forum, maar het beste wat ik heb kunnen vinden was deze quote:
Heeft dit iets te maken met overklokken?How do I make changes to the rendering settings of the game?
The registry is our friend. Notable things in the registry; you can set your max turbo multiplier. I've got mine at 32x.
Dus... Is er iemand die mij kan helpen zodat ik de instellingen in bovenstaand plaatje (link) kan aanpassen, want spelen in 800x600 is ook zoiets
Alvast bedankt.