Toon posts:

[FF && CSS]Bug in overflow auto??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op deze pagina: http://www.merefelt.nl/new/hoevenakkers.html staat een stuk tekst in een div met een overlow auto, maar op een een of andere manier krijg ik ook een horizontale scrolbak (op andere pagina's niet). Ik heb dit wel eens vaker gezien, meestal pas ik dan de breedte aan van de content. Maar nu dacht ik laat ik dat eens aan jullie vragen.

overflow-y: auto werkt nog niet in FF en overflow: -moz-scrollbars-vertical; geeft een scrolbalk op iedere pagina, ook waar dit niet nodig is.

Is hier een oplossing voor of is dit een bug?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:46

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
horizontale scrollbalk? In FF? Zowel in IE6 als FF1.0.7 geen balk. Welke versie gebruik je :) ?

edit: ben ik dan scheel of gebruik ik een rare versie ?

[ Voor 24% gewijzigd door We Are Borg op 21-11-2005 12:53 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zie hem wel, komt het niet door het feit dat FF die scrollbar ook in de width meetelt? Als ik je text div 1 pixel groter maak, is die scrollbar ook meteen weg. :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
ja idd, die ene pixel doet ut um, raar, dan zou de tekst dus precies 440 pixels breed zijn. Ik maak er wel weer 440 pixels van (vind 441 een lelijk getal :D), maar FF telt de balk niet bij de width, deze haalt ie van de width af.

FF versie: 1.0.7.

Maar ik denk toch dat het een bug is, want ik heb te tekst een padding van 15 px gegeven, dus de tekst kan nooit de rechterkant raken van de div

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11