Toon posts:

Topcom Webracer 851

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit forum om hulp gevraagd bij de installatie onder XP (SP2) van bovenvermeld modem. Ik heb verteld dat het een USB ADSL modem is. Verder dat het tijdens de installatie blijft hangen op: "Bezig met verwerken". Van de moderators krijg ik alleen maar neerbuigend commentaar:

Quote: Hoe moet iemand dat modem en jouw situatie herkennen als je niet eens aangeeft wat voor modem je hebt? En je zegt nog steeds niets over wat voor software het precies mis is, waar het fout gaat en welke stappen je zelf al ondernomen hebt om de boel te schonen.

Je mag het verder met de heldpesk van de provider gaan oplossen. Met zo'n houding kom je er op dit forum niet
." Unquote

Ik heb wel degelijk het modem gedefinieerd en nergens gezegd dat ik een software probleem zou hebben. Inmiddels ben ik er een uur of acht mee bezig geweest, waarvan zeker een uur lang met de provider helpdesk. Het forum, en met name de arrogante moderators worden bedankt!!

Ciao, Henk

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:09

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

offtopic:
Zonder de mod te willen uithangen, maar je hoeft niet te groeten onder je posts, dat doen we op dit forum automatisch.

Als ik het type modem in google intik, vind ik oa de volgende link waarin staat dat je misschien nog wat oude drivers niet volledig hebt verwijderd. Dit zei je ook in je andere topic. Ik zou geen programma weten dat overbodige drivers verwijdert.

Misschien kun je de apparatuur die er op heeft gezeten opnieuw kunnen installeren, en dan nog eens proberen de hardware netjes te verwijderen.

Heb je anders al eens een schone installatie overwogen?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-04 23:14
Uhmm wat is het probleem nu met je modem??
welke meldingingen krijg je?
wat voor acties heb je al uitgevoerd?
wat heb je met de Helpdesk besproken van je provider?
Wat voor software gebruik je om te conecten met je moden?
ziet je PC de modem wel?

als je op deze vragen een antwoord kan geven. dan kunnen we je mischien verder helpen.

wat ik nu van je weet is dat er een topic ergens op dit forum is gesloten en dat je het daar niet mee eens bent.

2e wat ik van je weet is dat je Topcom Webracer 851 niet corect werkt.....

A Soldiers manual and a pair of boots.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 13:55
To_Tall schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:51:
Uhmm wat is het probleem nu met je modem??
welke meldingingen krijg je?
wat voor acties heb je al uitgevoerd?
wat heb je met de Helpdesk besproken van je provider?
Wat voor software gebruik je om te conecten met je moden?
ziet je PC de modem wel?

als je op deze vragen een antwoord kan geven. dan kunnen we je mischien verder helpen.

wat ik nu van je weet is dat er een topic ergens op dit forum is gesloten en dat je het daar niet mee eens bent.

2e wat ik van je weet is dat je Topcom Webracer 851 niet corect werkt.....
:X Henk is boos... ik denk niet dat hij nog geholpen wil worden hier gezien zn eerste post.... maar misschien als ie toch nog met antwoorden op de gestelde vragen komt, dat we hem kunnen helpen dan :)

iRacing Profiel

Verwijderd

En dit is dus niet de bedoeling. Als je commentaar hebt kun je die via email geven; jss(a)tweakers.net.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.