Gadget: the Mini Mount

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik werd net getipt over een gaaf product waarmee je je Mac Mini op kan hangen. kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.hubbell.biz/products/minimounts/wallmountedmini.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hubbell.biz/products/minimounts/wallmounted.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.hubbell.biz/products/minimounts/frontview.jpg

of de versie met backlight!:

Afbeeldingslocatie: http://www.hubbell.biz/products/minimounts/backlit.jpg

Je kan meer info vinden op http://www.hubbell.biz/products/minimounts/index.html

ben wel heel benieuwd wanneer dit product in Nederland te krijgen is. :) het enige 'nadeel' is denk ik dat je de kabels nog wel ook even netjes moet wegwerken... :?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het voordeel is natuurlijk dat je de MAcmini nu ook onder je bureau kan vastzetten.... ofwel, je computer is dan geheel verstopt. :)

Klinkt goed.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ploft de cd/dvd die ge-eject wordt dan niet op de grond?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Vet dit zeg... "now you see me, now you don't".

En dan je scherm ernaast hangen (of eronder) en alles met een blauwe tand of IR draadloos...

We komen er wel! :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Rob schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:25:
+2 inzichtvol :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54
Tenzij je'm horizontaal onder je bureau hangt :p

Maar idd: de kabels lijken me nogal een probleem... Als je alles draadloos doet zit je nog steeds met je power brick...

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

Als het goed is... blijft di ehangen, is in mijn PB wel zo :+ maar niet lang hoor ;)
leuk als server dit :D

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Dit stond ook al op de FP: http://tweakers.net/nieuws/dag/1132441200

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:16
Ze hadden 'm beter zo kunnen maken dat als je 'm verticaal hangt dat de cd-lade aan de bovenkant zit, de bedrading wegwerken gaat dan ook een stukje handiger. Alleen moet het logo dan zo'n 90° gedraait worden om het beste resultaat te krijgen :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Het mooiste is een VESA mount voor een TFT-scherm, waar je een Mac Mini in kunt klikken :)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:05
Het voordeel is natuurlijk dat je de MAcmini nu ook onder je bureau kan vastzetten.... ofwel, je computer is dan geheel verstopt.
Dude, het is Apple |:( ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Lijkt me totaal niet handig: kabels aan de bovenkant en cd/dvd komt er aan de onderkant uit...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:07

BHQ

Klinkt leuk naast een opgehangen router of modem aan de muur als server imho ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mwah, imho best nutteloos, zon mooi klein bakje wil ik best op mn bureau hebben staan :) Niet dat ding zomaar ergens wegplakken onder een bureau, hij moet in het zicht staan O+

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

eject aan de bovenkant? kabeltjes onder?
dan blijft je CD gewoon er bovenop er uit steken.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Ze hadden er bij Apple wel eens aan kunnen denken dat mensen hun mini misschien wel anders zouden gebruiken dan standaard op het buro staand... bijvoorbeeld het logo draaibaar maken of schroefgaatjes voor zon tft-mounting plate erin maken.

Verwijderd

December schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:58:
Ze hadden 'm beter zo kunnen maken dat als je 'm verticaal hangt dat de cd-lade aan de bovenkant zit, de bedrading wegwerken gaat dan ook een stukje handiger. Alleen moet het logo dan zo'n 90° gedraait worden om het beste resultaat te krijgen :P
Dat is designtechnisch ronduit kut aangezien het Apple logo dan verkeerdom te zien is :+

Verwijderd

Openmaken, logo omdraaien, dichtdoen, ophangen O+

Verwijderd

en dan de sleuf van de slot-in drive op de plek waar eigk kabeltjes erin moeten?
of is de behuizing niet uit één stuk?

Verwijderd

Het ziet eruit als iets wat ik vroeger hebt gemaakt tijdens mijn les techniek in de brugklas. Lijkt me ook niet echt functioneel

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

t-h

ok, handig, je kan je mini mac ophangen. Maar voor 50 dollar en dan komen ze hem nog niet eens persoonlijk installeren? Way over-priced. Die backlight is helemaal jammerlijk lelijk, Apple had beter - net als bij de laptops - een verlicht Appeltje kunnen inbouwen, dat had er leuker uit gezien aan de wand.

Verwijderd

December schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:58:
180° bedoel je zeker ;)

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Bij 90° ben je wel van het probleem af dat je cd er uit dondert.... maarja dan zit je weer met het probleem dat er ook geen cd meer in kan :+

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• kleinesmurf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2021
Sjiek :9~

Was sinds vrijdag de aanschaf van een Mini aan het overwegen (als vervanging voor mijn tot-media-center-gedoopte-PC die wegens z'n leeftijd verkocht is).
Met dit spulletje moet ik de Mini niet meer onder de LCD TV zetten, maar kan ik 'm er inderdaad bij ophangen.

Meteen effe zien of dat spul ook in België verkrijgbaar is...

Domi

• Henry86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-02 17:37
Weer een kanshebber voor de overpriced Apple product award.

70 dollar voor een stukkie plastic en een lampie 8)7
Pagina: 1