Toon posts:

Dell W1900 geen breed beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik nou gek :?

Ik heb een Dell W1900 gekocht, voornamelijk om tv te kijken. Wat blijkt: bij een breedbeeld uitzending (BRT bv) maakt de tv er een mini uitzending van met links rechts, boven en onder zwarte balken (op 4:3 stand). Als ik kijk welke andere modes er zijn, dan vult zoom de zaak wel (min of meer) op, maar vallen vervolgens de ondertitels eraf.

Mijn 4 jaar oude crt breedbeeld springt bij breedbeelduitzendingen keurig naar 'WIDE', beeldvullend en met leesbare ondertitels zoals je het verwacht. Een philips lcd breedbeeld 32" van een vriendin doet het ook prima.

maw ik heb een breedbeeld tv gekocht die niet overweg kan met breedbeeld uitzendingen :/ .

In de topics hier kwam ik wel eens zijdelinge opmerkingen tegen over dit onderwerp, maar dit kan toch niet de bedoeling zijn :?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:24
Heb je dell zelf al gebeld met deze opmerking ? Laat ff horen of zij of iemand anders met een oplossing komt, ik zat er ook over te denken om die 1900 dell lcd tv te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
De helpdesk harry van Dell zei dat ze 'in europa de zwarte balken nou eenmaal meezenden'. Nou blijkbaar zijn er zat (europese) tv's die hiermee goed om kunnen gaan. Ik heb nog 5 dagen om de tv terug te sturen, maar dat kost 65 euri :(

Ben behoorlijk pissed off.

Weet iemand hier of dit echt van tv tot tv verschilt (nogal lastig bij het koopproces) of is dell de enige die dit probleem vertoont?